سه شنبه 5 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازی رفت در تهران، بازی برگشت در لس‌آنجلس، کفاشيان: علاقه‌مند به برگزاری ديدار با آمريکا هستيم، ايسنا

- فدراسيون فوتبال وارد مسايل انتخابات نمی‌شود

رييس فدراسيون فوتبال گفت: هيچ فردی در فدراسيون حق ندارد از زمان حضور خود در فدراسيون برای انجام کارهای سياسی استفاده کند.

علی کفاشيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی شايعه‌ی حضور تعدادی از مديران فدراسيون فوتبال در ستاد انتخابی برخی نامزدهای انتخابات رياست جمهوری اظهار کرد: افرادی که در ستادهای مختلف حضور دارند قطعا شغل ديگری هم دارند. بنابراين ما تنها به افرادی که از وقت آزاد خود برای حضور در اين ستادها استفاده می‌کنند، اجازه‌ی کار سياسی می‌دهيم و اين افراد نمی‌توانند از وقت خود در فدراسيون برای انجام کارهای سياسی و انتخاباتی استفاده کنند. ضمن آن که اجازه نخواهيم داد از امکانات فدراسيون فوتبال له يا عليه نامزدی استفاده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه کار ما در فدراسيون فوتبال تماما ورزشی است، گفت: به هيچ عنوان وارد مسايل انتخاباتی نخواهيم شد و در فدراسيون تنها کارهای مربوط به فدراسيون انجام خواهد گرفت.

کفاشيان در پاسخ به اين سوال که چرا ديدار اعضای تيم ملی فوتبال با حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن خمينی که قرار بود ديروز برگزار شود، لغو شد، گفت: پس از هماهنگی که با کادرفنی تيم ملی انجام داديم و به دليل تغييراتی که در محل بازی ايران برابر اندونزی به وجود آمد، برای انجام اين ديدار با مشکلاتی روبه‌رو بوديم که عذرخواهی کرديم و اعلام کرديم برای تجديد ميثاق با آرمان‌های حضرت امام خمينی (ره) و همچنين به مناسبت سالگرد درگذشت بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران پس از بازگشت تيم ملی از کره شمالی ديداری را با حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن خمينی خواهيم داشت.

کفاشيان درباره‌ی پيشنهاد آمريکا برای برگزاری ديدار با ايران به ايسنا گفت: دو ماه قبل آمريکا پيشنهادی را برای برگزاری ديدار دوستانه با ايران ارايه کرده بود که ما در آن زمان اعلام کرديم در حال بررسی اين پيشنهاد هستيم. پس از آن در کنگره‌ی کنفدراسيون فوتبال آسيا با رييس فدراسيون فوتبال آمريکا که به عنوان ميهمان افتخاری در اين کنگره حضور داشت، ديداری داشتيم و مذاکراتی را در اين باره انجام داديم که ما هم پاسخگويی به اين پيشنهاد را به پس از پايان مسابقات مقدماتی جام جهانی موکول کرديم.

وی افزود: ما علاقه‌مند به برگزاری اين دو ديدار دوستانه هستيم و بايد پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مقامات داخلی نسبت به برگزاری اين دو بازی تصميم‌گيری کنيم.

کفاشيان در پايان گفت: بازی رفت در تهران برگزار می‌شود و بازی برگشت در آمريکا خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016