جمعه 8 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی پروين: در پرسپوليس رفاقتی وجود ندارد، ايسنا

- بازيکن عرق بريزد؛ بعد حقش را بخواهد
- پرسپوليسی‌ها برای حل بحران موجود اقدام کنند

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس تهران گفت: در ديدار مقابل بنيادکار ازبکستان هيچ رفاقتی در بازيکنان پرسپوليس نديدم.

علی پروين که چهارشنبه گذشته به منظور تماشای بازی تيم‌های پرسپوليس ايران و بنيادکار ازبکستان به ورزشگاه آزادی آمده بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: در تيم پرسپوليس رفاقت و دوستی وجود ندارد. من از درون جايگاه بازی را می‌ديدم و مشخص بود که در اين تيم هيچ صميميتی وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: من از صبح مردم بسياری را ديدم که برای اين بازی به ورزشگاه می‌آمدند و اميدوار بودند اما، نمی‌دانم چرا بازيکنان پرسپوليس مقابل صد هزار تماشاگر اينگونه بازی کردند.

پروين ادامه داد: البته در پايان بازی هم حرکات اشتباهی صورت گرفت، توهين به مديران کار نادرستی است، تماشاگران بايد صبور باشند چرا که فوتبال برد و باخت دارد، نبايد در فوتبال ما اين مسايل باشد که مشکلات با دعوا يا در دادگاه و دادسرا حل شود.

وی افزود: من شنيدم که تماشاگران می‌گفتند بازيکن پولکی نمی‌خواهيم، در هر صورت بازيکن حقش را می‌خواهد؛ اما، بايد رد قبال آن تلاش کند، اگر از جان مايه گذاشت و عرق ريخت آن وقت شکست خورد، تماشاگران و مردم هم ايرادی نمی‌گيرند.

پروين ادامه داد: اما، در بازی مقابل بنيادکار ازبکستان، پرسپوليس ۹۰ دقيقه هيچ حرکتی انجام نداد و اگر بنيادکار بيشتر فشار می‌آورد، گل‌های بيشتری به پرسپوليس می‌زد.

پروين افزود: مشکلات پرسپوليس زياد است و به نظرم بايد همه مسوولان، پيشکسوتان و تمام پرسپوليسی‌ها دست به دست يکديگر بدهند تا تيم را از اين بحران بيرون بياوريم.

پروين ادامه داد: در هر صورت چهارشنبه به ورزشگاه آزادی آمدم و گفتم که حتما پرسپوليس بازی را می‌برد و به مرحله بعدی صعود می‌کند اما، متاسفانه تيم بد بازی کرد و شکست خورد. البته شايد اين باخت زياد هم بد نبود چرا که حداقل پرسپوليس کارش در اين فصل پايان يافت و اکنون اين فرصت هست تا برای فصل آينده تغييراتی در تيم ايجاد کنند و وضعيت بهتر شود.


ارسال به بالاترین | Share | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016