چهارشنبه 6 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وينگادا: ديگر به همکاری ام با پرسپوليس ادامه نمی دهم، وجدانم راحت و پاک است! مهر

سرمربی پرتغالی تيم فوتبال پرسپوليس با اعلام قطع همکاری اش با اين تيم گفت: شکست پرسپوليس برابر بنيادکار و حذف از دور رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا هيچ توجيهی ندارد و نمی توانم دليل خاصی برای آن بيان کنم.
به گزارش خبرنگار مهر، نلو وينگادا که پس از شکست يک بر صفر تيمش برابر بنيادکار ازبکستان در نشست خبری با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بيان اين مطلب افزود: به تيم بنيادکار بابت اين پيروزی و صعود به مرحله بعدی ليگ قهرمانان آسيا تبريک می گويم. فکر می کنم با اتفاقاتی که در بازی رقم خورد تيم ما شايستگی حداقل يک نتيجه تساوی و بازی در وقت های اضافه را داشت اما درعين شايستگی به هدف خود نرسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: ديگر بازی تمام شده و کاری نمی توان کرد. ناراحتی هواداران پرسپوليس را درک می کنم و اميدوارم اين تيم در آينده ناکامی های فصل گذشته را جبران کند و نتايج خوبی را بدست آورد.

وينگادا درادامه خاطرنشان کرد: من هيچ توجيهی برای اين شکست ندارم. اصلا نياز به توجيه نيست. چون به عنوان سرمربی پرسپوليس همه تلاش خود را برای موفقيت اين تيم بکار بستم.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا آرزوی موفقيت کردن برای پرسپوليس به معنای جدايی از اين تيم است گفت: ديگر به همکاری با پرسپوليس ادامه نخواهم داد.

وی از پاسخگويی به اين پرسش که چرا پرسپوليس در بازی مقابل بنياد کار عملکرد خوبی نداشت خودداری کرد و گفت: من چه ببرم و چه ببازم به تيم حريف تبريک می گويم. اين توجيه ناکامی امروز نيست. شايد اين موضوع در ايران معمول نباشد اما من وظيفه خود می دانم که به تيم حريف تبريک بگويم. بنيادکار از ما بهتر بازی کرد و برنده از زمين خارج می شد.

وينگادا در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از وی در خصوص منطق تعويض محمد منصوری پرسيد گفت: منصوری در بازی با الشباب ۷۵ دقيقه بازی کرد و از بهترين های زمين بود چرا در پايان آن بازی چيزی نگفت منصوری چطور بازی کرد و از بهترين های زمين بود.

خبرنگاری که حرف های وينگادا را توجيه به شکست می دانست مجددا از اين مربی پرتغالی سئوالی در خصوص دلايل بازی ضعيف پرسپوليس پرسيد که اين مربی در پاسخ به او گفت: دفعه بعد شما سرمربی باش و من خبرنگار.

وينگادا که در پايان بازی مقابل بنياد کار به همکاری خود با تيم فوتبال پرسپوليس خاتمه خواهد داد گفت: من ۴ ماه سرمربی پرسپوليس بودم اين مدت می تواند برای شما زياد و حتی کم باشد. من هم نمی توانم در خصوص اينکه برای پرسپوليس چه کرده ام اظهار نظری داشته باشم. امروز هم بهتر از فقط در مورد بازی حرف بزنيم.

خبرنگاری از وينگادا پرسيد بازيکنان ايرانی را چه اندازه در سرنوشت يک مربی تاثير گذار هستند آنها با بازی ضعيف خود در شکست امروز پرسپوليس و خداحافظی شما از اين تيم تاثيرگذار بودند. وی در پاسخ گفت: من در اين مورد حرفی نمی زنم چرا که بازيکنانم بيشترين تلاش را برای پيروزی انجام دادند اعتقاد دارم آنها از سويی ديگر ناکامی تيم به غير از اينکه نتوانستند بازی خوبی به نمايش بگذارند نداشتند.

وينگادا از پاسخگويی به اين پرسش که مشکلات درونی باشگاه پرسپوليس که باعث ناکامی اين تيم در فصل جاری شد طفره رفت و گفت: ممکن است من هم در ناکامی های پرسپوليس مقصر بوده باشم اما وجدانم راحت و پاک است و می دانم همه تلاش خود را برای موفقيت تيم پرسپوليس بکار بستم اما اگر شما فقط دنبال يک مقصر می گرديد باشد من تنها مقصر پرسپوليس هستم.

خبرنگاری ازبکستانی از وينگادا پرسيد آيا سرنوشت بازی امروز بدست ريوالدو رقم خورد که وی در پاسخ به اين سئوال گفت: بيشتر از ريوالدو داور در تعيين نتيجه نقش داشت چرا که ريوالدو خود را زمين انداخت و داور به اشتباه اعلام پنالتی کرد. پنالتی که از نظر من پنالتی نبود. ما امروز به ريوالدو نباختيم بلکه به تصميم اشتباه داور و تيم بنيادکار نتيجه را واگذار کرديم.





















Copyright: gooya.com 2016