جمعه 8 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انصاری فرد: وينگادا ديگر در پرسپوليس جايی ندارد، استعفا نداده‌ام، تغييرات گسترده‌ای در بازيکنان می‌دهيم، ايسنا

مديرعامل باشگاه پرسپوليس از تغييرات گسترده در ترکيب بازيکنان اين تيم برای حضور در ليگ نهم خبر داد.

عباس انصاری فرد پس از حذف تيم فوتبال پرسپوليس از گردونه رقابت های ليگ قهرمانان آسيا به خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: قصد نداشتم اين خبر را در اين مقطع اعلام کنم اما، مطمئن باشيد برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های فصل آينده ليگ برتر تغيير و تحولات گسترده ای را در ميان بازيکنان پرسپوليس ايجاد می کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره شايعه استعفای خود نيز گفت: من در خدمت پرسپوليس هستم چرا که مشکلات پرسپوليس با تغيير مدير عامل برطرف نمی شود و با اين شرايط و حاشيه ها نه من بلکه هيچ مدير ديگری موفق نخواهد شد. ما به تغييرات اساسی نياز داريم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين در خصوص ديدار اين تيم برابر بنيادکار گفت: از اينکه برابر ۱۰۰ هزار تماشاگر شکست خورديم بسيار ناراحتم. معتقدم پرسپوليس به هيچ عنوان بازی خوبی انجام نداد. ما تيم الشباب عربستان را که بسيار بهتر از اين تيم بود شکست داديم و نمی دانم چگونه بازيکنان پرسپوليس تا اين اندازه ضعيف کار کردند.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا برخی بازيکنان پرسپوليس در بازی در زمين راه می‌رفتند نيز گفت: من نمی توانم بگويم که آنها راه می‌رفتند يا نه، اما در هر صورت بازی خوبی انجام ندادند.

انصاری‌فرد درباره سرنوشت وينگادا نيز گفت: در هر صورت سرنوشت اين مربی مشخص است و ما در اين هفته درباره او تصميم‌گيری می‌کنيم اما بعيد می‌دانم که او ديگر در پرسپوليس جايی داشته باشد.

انصاری فرد درباره آن که سرمربی آينده پرسپوليس هم خارجی خواهد بود، گفت: به اميد خدا همين‌طور خواهد بود.

انصاری فرد درباره اينکه وينگادا از اخراج خود خبر داشت و اين موضوع تا چه اندازه در بی‌انگيزگی او تاثير داشت هم گفت: در هر صورت شايد اين مساله هم باشد اما در مجموع شرايط چندان خوب نبود، ضمن آن که من زمانی پرسپوليس را تحويل گرفتم که بازيکنان و کادر فنی انتخاب شده بودند، همچنين چندين بار تغيير در کادر فنی انجام شده و هزينه‌های زيادی برای پرسپوليس صورت گرفته بود و به اين آسانی نمی‌توانستيم کادر فنی را تغييردهيم.

انصاری فرد افزود: در هر صورت وينگادا در مسابقات داخلی چندان موفق نبود اما در ليگ قهرمانان آسيا نتيجه گرفت و ما خواستيم تا اين بازی هم به او فرصت دهيم.

به گزارش ايسنا، وی درباره احتمال حضور علی پروين در باشگاه پرسپوليس نيز گفت: به هر حال بحث حضور علی پروين در پرسپوليس وجود دارد اما بحث سمت و جايگاه او به نظر سازمان تربيت بدنی بستگی خواهد داشت.

انصاری فرد درباره اينکه چرا با علی کريمی پس از درگيری با محمود خوردبين برخورد نشده است نيز گفت: همين که پرسپوليس اين نتيجه را گرفت تماشاگران به من فحاشی کردند، حال اگر کريمی را هم محروم می کردم آنها تقصير شکست را به گردن من می‌انداختند.





















Copyright: gooya.com 2016