پنجشنبه 28 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتبال ايران از صعود به جام جهانی ۲۰۱۰ بازماند، ايران اسپورت

IranSport.Net - با تساوی بدون گل دو تيم ملی فوتبال عربستان و کره شمالی ، تيم ملی فوتبال ايران از صعود به جام جهانی ۲۰۱۰ بازماند.
در اين گروه کره شمالی دوم شد و عربستان به مرحله پلی آف صعود کرد. مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی در گروه دوم آسيا ، ادامه يافت که در حساس ترين بازی تيم های عربستان و کره شمالی به تساوی رسيدند تا با کسب اين نتيجه تيم ملی ايران حذف شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ورزشگاه ملک فهد شهر رياض ، تيم های کره شمالی و عربستان به تساوی بدون گل رسيدند که با کسب اين نتيجه تيم کره شمالی صاحب ۱۲ امتياز شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تيم ميزبان در رده دوم جدول ايستاد و مستقيما راهی جام جهانی شد.
عربستان نيز ۱۲ امتيازی شد و در مکان سوم ايستاد تا راهی پلی اف شود و به ديدار بحرين ( تيم سوم جدول گروه اول ) برود.
در گروه دوم اسيا ، تيم کره جنوبی با کسب ۱۶ امتياز صدرنشين شد و به عنوان تيم نخست به جام جهانی ۲۰۱۰ صعود کرد . کره شمالی با ۱۲ امتياز به عنوان تيم دوم ، جواز حضور در اين مسابقات را گرفت و عربستان سوم شد و به پلی اف صعود کرد .
برنده دو ديدار رفت و برگشت ميان تيم های عربستان و بحرين می بايست با نيوزلند پيکار کند تا تيم فاتح راهی جام جهانی شود .
تيم ايران که عصر چهارشنبه در آخرين ديدار خود مقابل کره جنوبی به تساوی يک بريک رضايت داد ، جمع اندوخته های خود را به عدد ۱۱ امتيازرساند و در رده چهارم گروه دوم ايستاد .
در گروه يک تيم استراليا روز چهارشنبه با حساب دو بريک ژاپن را شکست داد . البته اين دوتيم ، پيشتر راهی جام جهانی شده بودند . بحرين نيز چهارشنبه شب با تک گل " محمد عبدالرحمان " که در دقيقه ۷۴ به ثمر رسيد ، ازبکستان را تسليم کرد و در رده سوم ايستاد تا به مرحله پلی اف صعود کند .
در پايان رقابت های گروه يک ، استراليا - ژاپن و بحرين به ترتيب با ۲۰، ۱۵ و ۱۰ امتياز در رده های اول تا سوم قرار گرفتند .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016