چهارشنبه 27 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهت مردم از حضور بازيکنان ايران با دستبند سبز در ديدار با کره جنوبی، ايران - کره به تساوی کشيد، تابناک

ديدار تيم‏های ملی ايران و کره جنوبی در حالی آغاز شد که بازيکنان ايران با دستبندهای سبز برابر چشم‏بادامی‏ها به ميدان رفتند تا اين مسئله بهت و حيرت مردم را از چنين اقدامی به دنبال داشته باشد.
ديدار تيم‏های ملی ايران و کره جنوبی در حالی آغاز شد که بازيکنان ايران با دستبندهای سبز برابر چشم‏بادامی‏ها به ميدان رفتند تا اين مسئله بهت و حيرت مردم را از چنين اقدامی به دنبال داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک، ديدار تيم‏های ملی ايران و کره جنوبی در حالی از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد که بازيکنان ايران برخلاف هميشه با دستبند سبز راهی ميدان شدند که اين اتفاق غيرمترقبه علی‏الظاهر مسئولان امر را در شرايطی غيرطبيعی قرار داد.

در اين ديدار که مهدی رحمتی، هادی عقيلی، سيدجلال حسينی، محمد نصرتی، حسين کعبی، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، پژمان نوری، مهدی مهدوی‌کيا، علی کريمی و مسعود شجاعی برای ايران در نيمه نخست به ميدان رفتند، تا پايان نيمه نخست علی‏رغم به دست آمدن چند موقعيت مناسب برای دو تيم، توپی از خط دروازه دو تيم عبور نکرد و سوت پايان نيمه نخست پس از پايان يک دقيقه وقت اضافه نيمه نخست با تساوی بدون گل پايان يافت تا در نيمه دوم که ملق به نيمه مربيان است، دو تيم با تغييراتی مشخص بر روی دروازه يکديگر حمله کنند.

نيمه دوم، در حالی آغاز شد که بازيکنان تيم ملی با دستبندهای سفيد مچ بندهای سبز را پوشاندند تا شائبه سياسی ازاين حرکت آنها باعث دردسر نشود. در اين نيمه اگرچه کره‏ای هجومی‏تر ظاهر شدند اما اشتهای بالای بازيکنان ايران برای برتری در اين ديدار، باعث شد تا بالاخره ايران با هنرنمايی مسعود شجاعی به برتری دست يابد. شجاعی روی توپی که دقيقه ۵۲ به روی دروازه کره سانتر شد، ضربه زد تا پس از برخورد توپ به سر مدافع کره، وارد دروازه ميزبان شود.

در ادامه حملات سنگين کره بر روی دروازه ايران موقعيت‏هايی را نصيب چشم بادامی‏ها کرد که در نهايت در دقيقه ۸۱ پارکی جی سونگ بازيکن کليدی تيم ملی کره، بر روی ضد حمله بازيکنان کره، يک تنه وارد محوطه جريمه تيم ايران شود و با شوتی محکم و دقيق توپ را وارد دروازه رحمتی کرد تا کار به تساوی بکشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016