یکشنبه 28 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازي‌هاي استقلال به خاطر مصلحت بدون تماشاگر برگزار مي‌شود، فارس

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: از هواداران عذر مي‌خواهم؛ اما مصلحت است كه بازي‌هاي تداركاتي بدون تماشاگر برگزار شود.

به گزارش خبرگزاري فارس، صمد مرفاوي در گفت‌وگو با سايت باشگاه استقلال در مورد شرايط اردوي استقلال در تركيه اظهار داشت: اردوي مناسبي بود و تمرينات مختلفيبراي آمادگي جسماني و اصول تاكتيكي استقلال انجام داديم. تنها مشكل ما عدم برگزاري بازي تداركاتي بود كه به خاطر شرايط آب و هوايي ميسر نشد. دو روز آخر اردو منتظر تغيير آب و هوا و مساعد شدن شرايط جوي بوديم؛ اما اين اتفاق نيفتاد و نمي توانستيم ريسك كنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: ما برنامه ريزي كرده ايم و با هدف مشخص حركت مي كنيم. كادرفني تصميم گرفت زودتر به تهران برگرديم تا وقت را از دست ندهيم و طبق برنامه تمرينات را در تهران ادامه دهيم. مسلماً اين تصميم از سوي كادرفني گرفته شده و هيچكس از جمله بازيكنان در اين تصميم دخالت نداشتند.

مرفاوي در خصوص بازيكنان غايب در اردوي تركيه عنوان كرد: مسلماً ما با توجه به تمريناتمان و شرايط نفرات و آمادگي آنها وارد ليگ مي شويم. طبيعي است نفراتي كه در تمرينات غايب بودند و يا به لحاظ بدني عقب باشند بايد به شرايط مطلوب برسند؛ اما هر مربي تفكر خاص خود را دارد و آنچه به مصلحت تيم است اجرا مي كند.

سرمربي استقلال در مورد وضعيت بدني رينالدو و جانواريو هم تصريح كرد: بازيكنان خارجي ما بايد به لحاظ بدني آماده‌تر شوند. آنها در اكثر تمرينات تركيه غايب بودند؛ اما بايد با برنامه سعي كنيم اين دو را به فرم ايده آل برسانيم و البته نبايد در اين راه عجله كنيم.

مرفاوي در مورد وضعيت رينالدو و شايعه جدايي اش از استقلال گفت: ما بايد به اين بازيكن و هر بازيكن ديگري فرصت بدهيم. همه نفرات را جذب كرده ايم كه به نحو احسن از آنها استفاده كنيم. فصلي طولاني پيش روي ماست و به هيچ وجه كسي را ترد نمي كنم و به رينالدو هم مثل بقيه فرصت داده مي شود كه هرچه سريعتر به تيم برسد. هدف اين است كه ما نمي خواهيم كسي را دفع كنيم.
وي در مورد دعوت خود از پيشكسوتان استقلال براي تماشاي بازي هاي تداركاتي و جمع آوري نظرات آنها اظهار داشت: عضو كوچكي از خانواده بزرگ استقلال هستم و همه پيشكسوتان هم در اين تيم صاحب حق هستند. از همه استقبال مي كنم و دست شان را مي فشارم. مي خواهم از نظرات، پيشنهادها و راهنمايي هايشان استفاده كنم و به اين دليل از آنها دعوت كرده ام كه از نزديك شاهد فعاليت تيم باشند. شخصا معتقدم استقلال متعلق به همه پيشكسوتان آن است.

مرفاوي در پايان در خصوص برگزاري بازي هاي تداركاتي استقلال پشت درهاي بسته گفت: مي خواهيم بازي هايي كه انجام خواهيم داد بدون تماشاگر باشد. از اين بابت از هواداران بايد عذرخواهي كنم اما اين به خاطر مصالح تيم است كه خود آنها هم در اين مصلحت شريك هستند.

وي تصريح كرد: در اين بازي هاي تداركاتي نياز به تمركز و آرامش بيشتر بازيكنان است تا به خوبي تاكتيك هاي مورد نظر ما را در زمين پياده كنند و از اين رو تصميم گرفته شده ديدارهاي تداركاتي بدون تماشاگر برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016