دوشنبه 19 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تباني دو بازيکن ابومسلم با تيم سپاهان؟، اعتماد

علي حنطه اين روزها در مشهد سرگرم آماده کردن پيام براي شروع مسابقات ليگ دسته اول است. خودش در مورد حال و روز پيام مي گويد؛ «تمامي اعضاي جديد باشگاه با صداقت براي کار آمده اند و هيچ کس دنبال پول نبوده است. ما آمده ايم کار کنيم و دوباره پيام را به اوج برسانيم.» سرمربي پيام مشهد درباره مراحل آماده سازي اين تيم مي گويد؛ «براي فصل جديد رقابت هاي ليگ دسته اول تيمي را مهيا کرده ايم که صد درصد بومي است، اما اگر احتياج به بازيکن داشته باشيم از خارج استان و حتي خارج از کشور هم بازيکن خواهيم گرفت. من به همه قول مي دهم پيام دوباره به شرايط خوبش بازمي گردد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حنطه که به گفته خودش تا به حال از حدود 600 بازيکن تست گرفته همچنين از کمبود منابع مالي گلايه مي کند. او البته با اين مساله کنار آمده و معتقد است بايد با همين بودجه تا آخر فصل مدارا کنند. شايد به همين خاطر است که تصميم گرفته استخوان بندي تيم جديد را بر پايه بازيکنان رده سني اميد و جوانان استوار کند.

البته تمام اين کاستي ها باعث نمي شود او به آينده تيم جوان و بي بضاعتش اميدوار نباشد؛ «همه مي دانيم ليگ دسته اول کمتر از ليگ برتر نيست و تيم هايي در آن بازي مي کنند که از توانايي مالي بسيار بالايي برخوردارند. اما پيام هميشه ثابت کرده در بدترين شرايط هم مي تواند نتيجه بگيرد.»

در کنار تمام دلمشغولي هاي اين روزهاي پيام، ظاهراً حنطه قصد ندارد خاطرات فصل پيش با ابومسلم را در ليگ برتر فراموش کند. او ابتدا به سراغ مسوولان اين تيم مي رود و از کم کاري آنها گلايه مي کند؛ «زماني که در ابومسلم بودم از مديران اين تيم هيچ کس پيدا نمي شد که به فکر تيم باشد.»

سرمربي فصل گذشته ابومسلم در ادامه، حرف هاي تندتري مي زند. او به بازي ابومسلم و سپاهان در فصل پيش اشاره مي کند و حرف هايي به زبان مي آورد که مي تواند شروع يک جنجال جديد در فوتبال ايران به حساب آيد؛ «ابومسلم را در رده شانزدهم تحويل گرفتم. آن زمان با هشت امتياز اختلاف نسبت به برق شيراز و 10 امتياز نسبت به استقلال اهواز عقب تر بوديم. تا قبل از بازي با سپاهان با چهار برد، تيم را به مکاني بالاتر از اين دو تيم رساندم. اما در بازي مقابل سپاهان دو تن از بازيکنانم با مديرعامل و سرمربي حريف تباني کرده بودند تا ابومسلم ببازد. مديران ابومسلم هم آنقدر غرق در چيزهاي ديگر بودند که هرگز نتوانستند به فکر تيم خود باشند و ما را از اين مشکلات نجات دهند. آنها فکر مي کردند با رفتن من مي توانند تيم شان را نجات دهند.»

حنطه بدون اشاره به اسامي اين دو بازيکن، دليلي براي سکوت چهارماهه اش يعني از تاريخ برگزاري ديدار سپاهان و ابومسلم تا به امروز ذکر نمي کند.

بعد از رسانه يي شدن اظهارات حنطه مسوولان سپاهان بلافاصله از خود واکنش نشان مي دهند. آنها ترجيح مي دهند به جاي صدور بيانيه از روش قانوني اقدام کنند. پس دست به کار مي شوند و سراغ کميته انضباطي مي روند تا به دليل اتهام واضح و روشني که سرمربي پيام به مديرعامل و سرمربي فصل گذشته شان زده، از او شکايت کنند. مرتضي رمضاني مسوول پايگاه اطلاع رساني سپاهان ضمن اعلام اين خبر مي گويد؛ «باشگاه سپاهان اين ادعا را تهمتي زشت و نادرست مي داند و از علي حنطه به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت کرده است. ما اين موضوع را تا رسيدن به نتيجه نهايي پيگيري مي کنيم.»

مسوول پايگاه اطلاع رساني باشگاه سپاهان در پايان اضافه مي کند؛ «بدون شک اين مربي با چنين اتهامي درصدد توجيه ناکامي هاي دوران مربيگري اش در فصل گذشته بوده و زماني که نتواند چنين ادعايي را ثابت کند، تاوان سنگيني خواهد داد.»

از سوي ديگر فرهاد کاظمي سرمربي فصل گذشته سپاهان که اين روزها به دليل محروميت از سوي سازمان ليگ بيرون گود نشسته، چهره مورد توجهي است، اما او در مواجهه با سوالات خبرنگاران ترجيح مي دهد حرف چنداني به زبان نياورد. کاظمي تنها به چند جمله کوتاه اکتفا مي کند؛ «صحبتي در اين زمينه ندارم. اگر حنطه چنين حرفي زده اشکالي ندارد ولي او بايد صحت ادعايش را ثابت کند و در برابر صحبت هايش جوابگو باشد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016