یکشنبه 18 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارشي از پخش نيمه كاره‌ي مسابقه‌ي فوتبال استقلال‌-‌ سپاهان، ايسنا

مسابقه فوتبال تيم‌هاي استقلال و سپاهان اصفهان در حالي بدون حضور تماشاگر برگزار شد كه دوربين‌هاي اصلي ورزشگاه آزادي هم از كار افتاده بودند و بيننده تلويزيوني در دقايقي طولاني از نيمه اول براي تماشاي زنده بازي، با مشكل مواجه بود.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، روز گذشته (16 مرداد ماه) و همزمان با عيد نيمه شعبان نخستين مسابقه تيم استقلال در ليگ برتر به دلايل انضباطي بدون حضور تماشاگران اين تيم برگزار شد و در حالي كه ميليون‌ها تن از طرفداران دو تيم استقلال و سپاهان خواهان تماشاي بازي زنده اين دو تيم از تلويزيون بودند، دوربين‌هاي يك و دو ورزشگاه آزادي از كارافتادند و بيننده تلويزيون به مدت نيم ساعت از طريق دوربين پشت يكي از دروازه‌ها بازي را به تماشا نشست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




روز گذشته هم چنين به دليل اختلالات ايجاد شده در پوشش تصويري بازي استقلال و سپاهان، جريان اين ديدار از ابتدا به روي آنتن نرفت و در اواسط بازي نيز تصاوير زنده براي مدتي قطع شد و سازندگان برنامه تلويزيوني «فوتبال برتر» ترجيح دادند برنامه را با بحث و گفت وگو با مهمانان حاضر ادامه دهند.

به گزارش ايسنا، همزمان با آغاز ليگ نهم، برنامه «فوتبال برتر» با ساختاري جديد به روي آنتن رفت و علاوه بر كارشناسان فوتبال و داوري، از حضور تعدادي از تماشاگران در داخل استوديو نيز استفاده شد.

حضور تماشاگران در استوديوي اين برنامه و نمايش عكس‌العمل‌هاي آنان در حين بازي، به مسابقه بدون تماشاگر استقلال - سپاهان حال و هوايي بهتر بخشيد؛ هر چند اين عكس العمل‌ها تا پايان بازي به روي آنتن نرفت.


به گزارش ايسنا، پوشش تصويري مسابقه فوتبال ميان تيم‌هاي استقلال - سپاهان از دقيقه 35 به بعد تا حدودي به حالت عادي بازگشت و بيننده تلويزيوني توانست تك گل بازي را از چند زاويه تماشا كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016