سه شنبه 20 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باز هم "آزادی" از مشتاقان محروم شد! خبرنامه گويا

خبرنامه گويا - علاقمندان فوتبال اين روزها شاهد خالی بودن ورزشگاه آزادی در ديدارهای دو تيم محبوب پايتخت هستند. پس از آن که در هفته نخست ليگ نهم فوتبال کشور تيم فوتبال استقلال تهران در ديدار با سپاهان اصفهان از همراه داشتن تماشاگران اش در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی محروم شد؛ اين بار نوبت پرسپوليس است که در هفته دوم اين مسابقات در ديدار با استقلال اهواز در استاديوم خالی آزادی بازی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فدراسيون فوتبال ايران دليل محروم ساختن اين دو تيم را احکام انضباطی فصل گذشته خوانده است اما شواهد حاکی از آن است که دغدغه اصلی مسئولان کشور نه فوتبال و آيين های انضباطی، که اوضاع سياسی کشور است چرا که در فصل های گذشته هر بار که تيم های استقلال و پرسپوليس به بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر محروم می شدند، اين حکم بخشيده می شد.
از سوی ديگر امسال مسئولين فدراسيون فوتبال بدون ارائه دليلی مسابقه سوپرجام را نيز لغو کردند. اين مسابقه هر سال ميان تيم های اول ليگ برتر و جام حذفی برگزار می شود. سال گذشته باشگاه های پرسپوليس و استقلال، قهرمانان اين دو مسابقات، از شرکت در سوپرجام سر باز زدند اما امسال فدراسيون توجيهی برای عدم برگزاری ديدار استقلال و ذوب آهن، قهرمانان ليگ برتر و جام حذفی نياورده است.
اين همه در حالی صورت می گيرد که فعالان چنبش سبز، مسابقات فوتبال و حضور انبوه تماشاگران را عرصه مناسبی برای نشان دادن اعتراضات مدنی خود به شمار می آورند.
بدين ترتيب تا اواخر مردادماه ورزشگاه آزادی خالی از تماشاگر خواهد بود. اين مدت فرصت مناسبی است تا مسئولان حکومتی فضای سياسی را آرام تر کنند. اين که در اين زمينه موفق خواهند شد يا نه، سئوالی است همچنان بی پاسخ.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016