یکشنبه 25 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال و مقاومت در شیراز مساوی کردند، ایلنا

دیدار تیم های مقاومت شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران از هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
به گزارش ایلنا، در این دیدار که در ورزشگاه حافظیه شیراز و در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر به قضاوت تورج حق وردی برگزار شد تیم استقلال علیرغم اینکه در نیمه دوم برتری محسوسی بر میزبان خود داشت اما نتوانست از برتری خود بهره ببرد و با درخشش سنچولی دروازه بان مقاومت از دستیابی به گل باز ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مقاومت سپاسی نیز در این دیدار مانند همیشه با استفاده از حربه دوندگی یاران جوانش پا به پای میهمان صاحب نام خود پیش رفت و نشان داد که حریف دست و پا بسته ایی نیست.

این دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که در نخستین دیدار خود در لیگ نهم را با پیروزی پشت سرگذاشته بودند. استقلال و مقاومت در دیدار هفته دوم فوتبال پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم بازی تا حدودی رنگ خشونت به خود گرفت که ماحصل آن دادن 8 کارت زرد از سوی حق وردی به بازیکنان دو تیم بود.

استقلال و مقاومت سپاسی با این تساوی 4 امتیازی شدند.

در اين مسابقه تيم استقلال با تركيب وحيد طالب لو ـ پژمان منتظري ـ خسرو حيدري ـ هادي شكوري ـ سياووش اكبرپور ـ اميدرضا روانخواه ـ اميرحسين صادقي ـ هاشم بيگ زاده ـ كيانوش رحمتي ـ فرهاد مجيدي ـ رضا عنايتي به ميدان رفت اما در ادامه با سه تعویض کارش را ادامه داد.

همچنين تركيب تيم مقاومت نيز متشكل از سنگچولي ـ مصطفي صبري ـ مير هاني هاشمي ـ متوسل زاده ـ ممبيني ـ صادق كرمي ـ كوهنورد ـ محسن نيساني ـ علي محمود دهقان ـ محمود محمدي ـ شهرام گودرزي بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016