چهارشنبه 4 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال جدايي حدادي از NBA، اعتماد

نخستين ايراني حاضر در ليگ حرفه يي بسکتبال امريکا قصد جدايي از باشگاه امريکايي اش را دارد. حامد حدادي سنتر دو متر و 18 سانتيمتري تيم ملي کشورمان با اشاره به مشکلات فصل گذشته اش در رقابت هاي بسکتبال حرفه يي قصد دارد از تيم ممفيس گريزليز جدا شود؛ «ادعا نمي کنم جزء بهترين هاي بسکتبال حرفه يي امريکا هستم اما بازيکن درجه سه اين مسابقات که محسوب مي شوم. در هر حال اگر در حضور بهتر از خودم نيمکت نشين باشم گله و شکايتي نمي کنم اما اگر غير از اين باشد و احساس کنم نمي توانم حقم را بگيرم ترجيح مي دهم NBA و بسکتبال امريکا را ترک کنم حتي اگر مجبور شوم به ايران بازگردم.» حامد حدادي بازيکن اهوازي 24 ساله بسکتبال ايران يک سال است که در ليگ حرفه يي بسکتبال امريکا حضور دارد اما او در اين مدت بيشتر دوران نيمکت نشيني را سپري کرده و همين موضوع موجب نارضايتي اش شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او در اين باره توضيح مي دهد؛ «نيمکت نشيني باعث مي شود به مرور بسکتبال را فراموش کنم. همان طور که در رقابت هاي تابستاني امريکا فرصت زيادي براي بازي پيدا نکردم و اين باعث افت کارايي ام براي تيم ملي در مسابقات ويليام جونز چين تايپه شد. از طرفي من به واسطه اندک زماني که براي ممفيس بازي کردم براي همه حتي تدارکاتچي تيم شناخته و قابل احترام شدم. به هر حال بازي کردن خيلي بهتر است نسبت به اينکه روي نيمکت باشي و آدامس بجوي. به همين دليل تصميمم براي جدايي از ممفيس جدي است.» حدادي تصميم دارد در صورت جدايي از ممفيس به تيم هوستون راکتز برود تا به جاي يائو مينگ مصدوم براي اين تيم بازي کند.

به همين خاطر از مدير برنامه هايش درخواست کرده با مسوولان اين تيم براي انجام اين جابه جايي رايزني کند. همچنين ملي پوش ايراني عملکرد مدير برنامه هايش را در وضعيت خود تاثيرگذار مي داند و به همين خاطر به او اولتيماتوم 10روزه يي داده است؛ «فلشر مدير برنامه هاي من است. او با وجود عملکرد خوب سابقه اخراج از NBA را هم دارد. به هر حال به مدير برنامه هايم 10 روز فرصت داده ام تا تکليفم را با وضعيتي که دارم مشخص کند. البته با چند مدير برنامه ديگر هم صحبت هايي داشته ام اما من براي آنها اين شرط را گذاشته ام که اول برايم تيم پيدا کنند بعد همکاري آغاز شود اما آنها مي گويند اين خلاف قانون است.» با توجه به حضور يک ساله حدادي در بسکتبال حرفه يي امريکا بازگشت دوباره به ايران و کار در باشگاه هاي کشور شبيه «برگشت به پله اول» است اما بازيکن تيم باشگاه مهرام در اين باره اعتقاد دارد سطح بسکتبال ايران هر چند در حد بسکتبال امريکا نيست اما بد هم نيست؛ «ما بهترين ليگ را در آسيا داريم. از طرفي مگر بازيکناني امثال جکسون و رومن از NBA به ليگ ايران نپيوستند. من هم مي توانم با تجربه يي که از امريکا گرفته ام براي تيم هاي ايراني تاثيرگذارتر باشم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016