یکشنبه 29 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مايلی‌کهن: کفاشيان پسر خوب، استعفا بده و از فوتبال برو، فارس

- او در دووميدانی موفق‌تر است


خبرگزاری فارس: سرمربی تيم فوتبال سايپا گفت: کفاشيان پسر خوبی است، اما در فوتبال نتوانست موفق بشود و بايدبا نوشتن يک استعفا از فوتبال برود.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مايلی‌کهن پس از تساوی يک بر يک مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: من وظيفه اول به مردم شريف خوزستان عيد را تبريک می‌گويم. ۴ ماه در اهواز و تيم فولاد حضور داشتم و چند بازيکن به تيم ملی جوانان و اميد فرستادم اگر اجازه می‌دادند، می‌ماندم با فولاد و جوانانش نتيجه می‌گرفتم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: در نيمه اول بازيکنان سايپا از وزش باد نهايت استفاده را کردند و يک گل زدند، اما چندين فرصت گلزنی را از دست دادند. اگر آن فرصت‌ها از دست نمی‌رفت نتيجه بازی مساوی نمی‌شد و تساوی در اين ديدار به هيچ وجه عادلانه نبود.
سرمربی سايپا در مورد علت اعترض‌های خود به داور گفت: در ديدار با استقلال گل اول اين تيم خطا بود و در ديدار با مقاومت نيز داور يک پنالتی ما را نگرفت، اما در مسابقه با پيکان با وجود آنکه شکست خورديم از داور مسابقه تشکر کردم. اعتراض من به برخی از اشتباهات داوری است.
مايلی‌کهن در مورد نيمه دوم مسابقه گفت: در نيمه دوم بازيکنان ما خوب بازی نکردند و از مصدوميت مدافع وسط تيم ضربه بيشتری خورديم. ما در ترکيه در بازی تدارکاتی ۳ بر صفر فولاد را شکست داديم و بازيکنان سايپا در اين ديدار مغرور شدند.
وی در مورد رأی کميته انضباطی مبنی بر محروميتش گفت:‌تابع قانون و نظر کميته انضباطی در اين زمينه هستم.
سرمربی سابق تيم ملی ايران در مورد اين که علی کفاشيان او را پسر خوبی ناميده اظهار داشت: من هم می‌گويم کفاشيان پسر خوبی است، اما کفاشيان بايد به خاطر مردم با نوشتن دو خط استعفا از فوتبال برود زيرا تمام امکانات و بودجه خوبی در اختيار کفاشيان بود، اما او نتوانست از اين امکانات استفاده خوبی کند.
وی اظهار داشت: رشته اصلی او دو‌وميدانی است و بايد در اين رشته فعاليت می‌کرد بنابراين بهتر است کفاشيان استعفا بدهد و از فوتبال برود.
مايلی‌کهن در مورد بازيکنان تيم فولاد گفت: اين تيم می‌تواند با استفاده از بازيکنان بومی موفق‌تر شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016