یکشنبه 29 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاشيه ديدار راه‌آهن و پرسپوليس: تماشاگران عليه کرانچار و انصاری فرد شعار دادند، فارس

خبرگزاری فارس: هواداران تيم فوتبال پرسپوليس در پايان نيمه اول عليه سرمربی و مدير عامل تيم خود شعار دادند.

به گزارش باشگاه خبری فارس، ديدار تيم های راه‌آهن و پرسپوليس در هفته هفتم ليگ برتر ايران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در پايان نيمه اول و بعد از شکست يک بر صفر پرسپوليس در اين نيمه، هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی عليه کرانچار و عباس انصاری‌فرد شعار دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




*قبل از شروع مسابقه شيث رضايی، مدافع پرسپوليس در جايگاه ويژه حضور داشت که از سوی هواداران مورد تشويق قرار گرفت.تماشاگران پرسپوليس از کرانچار خواستند که از حضور رضايی در ترکيب تيم مورد علاقه شان استفاده کند.

*مهدی شيری و اشپيتيم آرفی، بازيکنانی که در ترکيب ثابت پرسپوليس قرار گرفته بودند به شدت از سوی هواداران مورد تشويق قرار گرفتند.تماشاگران برای دلجويی از ميثاق معمارزاده که در ديدار قبلی برابر شاهين اهواز دچار اشتباه شده بود از دروازه تيم خود با تشيق هايشان دلجويی کردند.

*تعدادی خبرنگار کره‌ای به ورزشگاه آزادی آمدند و در جايگاه ويژه مستقر شدند و مسابقه را از نزديک تماشا کردند.

*مهدی تاج، عزيز محمدی، مجيد فرخ زادی، عباس انصاری فرد و بابک معصومی به همراه افشين قطبی، سرمربی تيم ملی در جايگاه ورزشگاه آزادی حاضر شدند و مسابقه را از نزديک تماشا کردند.

*پس از عملکرد نه چندان خوب بازيکنان پرسپوليس در نيمه اول، تماشاگران پرسپوليس علی کريمی، بازيکن فصل گذشته خود را مورد تشويق قرار دادند و بعد از دريافت گل اول نيز آنها بازيکنان تيم راه‌آهن را تشويق کردند.

*فرشيد کريمی، دروازه بان سابق پرسپوليس که روی نيمکت راه‌آهن قرار داشت قبل از شروع مسابقه به سمت همبازی های سابق خود رفت و با انها احوال پرسی کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016