یکشنبه 29 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس در دقيقه 95 از شكست برابر راه‌آهن گريخت (همراه با ویدئو)، فارس


ديدار تيم هاي فوتبال راه‌آهن و پرسپوليس با تساوي 2 بر 2 در ورزشگاه آزادي به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار حساس تيم‌هاي راه‌آهن و پرسپوليس در ورزشگاه آزادي و در حضور 50 هزار تماشاگر با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد تا همچون هفته گذشته شرخ‌پوشان تهراني از كسب پيروزي در ورزشگاه خانگي محروم شوند.
در نيمه اول و در دقيقه 45+2 مجيد نور محمدي براي راه‌آهن گلزني كرد تا اين نيمه با پيروزي نماينده شهرري به پايان برسد.

با شروع نيمه دوم پرسپوليس هجومي‌تر بازي را آغاز كرد و در دقيقه 52 خطاي مسعود همامي، دروازه‌بان راه‌آهن روي آرفي را داور بازي پنالتي اعلام كرد و كريم باقري با زدن ضربه اولين گل را براي پرسپوليس به ثمر رساند.

در ادامه بار ديگر روند مسابقه براي پرسپوليسي‌ها تغيير كرد و آنها براي ارائه بازي روان و رو به جلو با مشكل مواجه شدند تا اينكه در دقيقه 80 داور يك پنالتي به سود راه‌آهن اعلام كرد كه زنيدپور توپ را وارد دروازه پرسپوليس كرد تا بازي 2 بر يك به سود زردپوشان ادامه پيدا كند، اما در آخرين ثانيه مسابقه و در دقيقه 90+5 وسلي برزيليا،‌بازيكن برزيلي پرسپوليس توپ را با سر به گل تبديل كرد تا اين بازي در ميان اعتراض شديد تماشاگران پرسپوليسي با تساوي 2 بر2 به پايان برسد.

احمد صالحي، مسئوليت قضاوت اين بازي را بر عهده داشت كه مسعود همامي از راه‌آهن را با كارت زرد جريمه كرد.

بازيكنان تيم راه‌آهن: مسعود همامي، ابراهيم كريمي، رضا نور محمدي، ابوذر رحيمي، احمد باجلان، ميلاد زنيدپور، حسين كوشكي(كمال كميابي )، مجيد نور محمدي، محسن زاهدي، عيسي ترائوره(فريد عابدي ) و حسين پاشايي.
بازيكنان پرسپوليس: ميثاق معمارزاده، سپهر حيدري، جلال اكبري، نبي اله باقري‌ها، عليرضا محمد، عادل كلاه كج، مهدي شيري، كريم باقري(محمد پروين)، اشپيتيم آرفي، مجتبي زارعي(ميثم بائو)، هادي نوروزي(وسلي برزيليا).


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016