چهارشنبه 8 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واكنش استیلی به جدايي كريمي:پرسپولیس تیم خود ماست، سایت گل

تنها کسی که با جدایی کریمی مخالف است حشمت مهاجرانی است اما او هم ریش و قیچی را به مدیران استیل آذین واگذار می کند و پایش را از این ماجرا کنار می کشد.

مدیرعامل باشگاه استیل آذین امروز برای چندمین بار در مصاحبه ای جدایی علی کریمی از این باشگاه و پیوستن او به پرسپولیس را بلامانع دانست و گفت:اگر کریمی مایل به این اتفاق باشد باشگاه استیل آذین نهایت همکاری را با او انجام می دهد.اینجا خانه کریمی است اما فکر می کنم خانه اول او پرسپولیس باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کریمی همان روزی که با استیل آذین قرارداد امضا کرد گفت روزی که انصاری فرد پرسپولیس را ترک کند به این تیم برمی گردد و احتمالا مسئولان استیل آذین هم نهایت همکاری را با او انجام خواهند داد. در حال حاضر انصاری فرد آخرین روزهای خود را در باشگاه پرسپولیس سپری می کند و می توان پیش بینی کرد که او تحت هر شرایطی پس از داربی غزل خداحافظی را می خواند.همین باعث شده شایعه بازگشت کریمی به جمع قرمزها سر زبان ها بیفتد و این در حالیست که با توجه به درگیری کریمی با علیرضا مرزبان و حواشی پرتعدادی که این بازیکن برای استیل آذین ایجاد کرده نشانه هایی از تمایل مسئولان این باشگاه برای خداحافظی مسالمت آمیز با کریمی متولد شده است.

حمید استیلی جدایی کریمی از استیل آذین را نه تایید می کند و نه تکذیب:"من نمی دانم در بندهای قرارداد کریمی چه مواردی ذکر شده و آیا او می تواند جدا شود یا نه اما سعی می کنیم همه چیز را به طور توافقی و مسالمت آمیز حل کنیم. به هر حال پرسپولیس تیم خود ماست و دوست داریم به آن کمک کنیم."

تنها کسی که با جدایی کریمی مخالف است حشمت مهاجرانی است اما او هم ریش و قیچی را به مدیران استیل آذین واگذار می کند و پایش را از این ماجرا کنار می کشد."علی بازیکن کلیدی و همه کاره تیم ماست.چرا باید در این روزهای حساس او را به پرسپولیس بدهیم.من فکر نمی کنم پرسپولیسی ها در فهرست شان جا داشته باشند.آنها یک جای خالی داشتند که عادل کلاه کج را گرفتند.نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد.من فکر کنم مدیران باشگاه حتما صلاح تیم را در نظر می گیرند."

جالب اینکه مهاجرانی هم بعد از بازی با مقاومت در مصاحبه ای از جو تیم انتقاد کرد و به علی کریمی کنایه زد.باید تا بعد از داربی صبر کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016