دوشنبه 13 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحيم‌پور: مدافع پرسپوليس ناخواسته در تلويزيون اعتراف كرد، فارس

مربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: شيث رضايي در برنامه زنده تلويزيوني ناخواسته اعتراف كرد كه بازيكنان تيم پرسپوليس قصد اتلاف وقت را داشتند.

سيامك رحيم پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد دربي 67 عنوان كرد: پس از پيروزي كه برابر ابومسلم به دست آورديم غرور كاذب در تيم استقلال ايجاد شد و اين مسئله همانطور كه پيش بيني مي‌كرديم در نيمه اول تاثير منفي‌اش را بر تيم گذاشت اما در نيمه دوم با توجه به تلنگري كه به بازيكنان زده شد آنها به خودشان آمدند و توانستند بازي را به نفع استقلال اداره كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: مصدوميت و محروميت بازيكنان ما باعث شد كه دستمان در دربي خالي باشد اگر فقط مي‌توانستيم يكي از مهاجمان را در اين ديدار تعويض كنيم قطعا پرسپوليس را شكست مي‌داديم.

مربي استقلال با اشاره به قوانين فيفا تصريح كرد: در فيفا و يوفا و به طور كلي مسابقات باشگاهي دو مورد اجرا مي‌شود اگر بازيكني قصد فريب داور را داشته باشد و حتي اين مسئله از ديد داور پنهان بماند پس از بازبيني فيلم آن بازيكن با محروميت مواجه مي‌شود و برعكس اين حالت هم وجود دارد اگر داوري در اين زمينه به بازيكني بي‌مورد اخطار بدهد آن كارت زرد پاك مي‌شود. اميدوارم اين قانون در ايران هم اجرا شود.

دستيار صمد مرفاوي از يكسان نبودن توپ‌هاي مسابقات ليگ برتر انتقاد كرد و اظهار داشت: در مسابقات آسيايي از يك نوع توپ براي تمامي بازي‌ها استفاده مي‌شود اما در ليگ برتر ايران كه حدود يك دهه از آن مي‌گذرد در هر شهرستان يك نوع توپ مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اگر توپ‌ها يكسان شوند بر كيفيت كار تاثير زيادي خواهد داشت.

رحيم پور در مورد اين كه بازيكنان پرسپوليس مي‌گويند نيمكت استقلال دستور داد بازي ‌جونمردانه رعايت نشود گفت: آنهايي كه اين حرف‌ها را مطرح مي‌كنند اشراف كامل بر قوانين ندارند.بازيكنان بايد براي اجراي بازي جوانمردانه به داور كمك كنند و توپ را به اوت بزنند در حاليكه وقتي توپ به خارج رفته است و داور دستور به ادامه بازي مي‌دهد اگر دوباره بازيكنان استقلال مي‌خواستند توپ را به اوت بزنند بي‌احترامي و دهن كجي به داور مسابقه بود.

وي ادامه داد: شيث رضايي مدافع پرسپوليس در برنامه زنده تلويزيوني ناخواسته اذعان كرد تيم پرسپوليس در ديدارهاي قبلي در فاصله 10 دقيقه بعد از گلزني درواز‌ه‌شان باز شده و بازيكنان اين تيم دستور داشتند به نوعي وقت را تلف كنند تا اين حادثه در اين ديدار تكرار نشود.مدافع پرسپوليس در حالي اين حرف‌ها را زد كه قصد داشت گل استقلال را به نوعي لوث كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016