سه شنبه 14 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته دهم ليگ برتر: داربی اصفهان هم مساوی شد، تراکتورسازی بازی برده را به سايپا باخت، آخـرين شـانس منصوریـان هم از دست رفت، ايسنا


داربی اصفهان با تساوی به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)‌، با آغاز هفته دهم رقابت‌های ليگ برتر فوتبال ايران عصر امروز چهار ديدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در يکی از مهم‌ترين ديدارها، ذوب آهن و سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به ديدار هم رفتند که اين ديدار در پايان با تساوی بدون گل به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مسعود مرادی به اشجاری از ذوب آهن و توره و خيری از سپاهان کارت زرد نشان داد.

در يکی ديگر از ديدارهای امروز تراکتورسازی تبريز در حالی که با يک گل از حريف خود در نيمه نخست پيش بود با نتيجه ۲ بر يک از سايپا شکست خورد.

در دقيقه ۴۱ ابراهيمی تراکتورسازی را پيش انداخت اما منوچهری در دقيقه ۵۷ و صادقی در دقيقه ۸۲ گل‌های سايپا را به ثمر رساندند و شکست را به تراکتورسازی در خانه تحميل کردند.

ميرشفيعيان از تراکتورسازی و صادقی از سايپا کارت زرد دريافت کردند.

در همدان نيز پاس يک شکست ديگر را متحمل شد و با نتيجه يک بر صفر مغلوب راه آهن شد. مجيد نورمحمدی در دقيقه ۹۰ گل راه آهن را به ثمر رساند.

اوليايی مديرعامل باشگاه پاس همدان اعلام کرده بود که اين ديدار آخرين فرصت عليرضا منصوريان سرمربی تيم فوتبال پاس همدان است.

ابومسلم نيز در خانه با نتيجه يک بر يک برابر فولاد خوزستان متوقف شد. رجب زاده در دقيقه ۱۷ گل ابومسلم و رمضانی در دقيقه ۴۵ گل فولاد را به ثمر رساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016