دوشنبه 27 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چگونگي بازگشت كريمي به پرسپوليس و ورود استيل‌آذين به فرابورس، فارس

مالك باشگاه استيل‌آذين آخرين شرايط بازگشت علي كريمي به پرسپوليس را تشريح كرد.

حسين هدايتي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص رفتار هواداران تبريزي در ديدار استيل‌آذين و تراكتورسازي اظهار داشت: همه فوتبالدوستان و علاقمندان به اين رشته با علي كريمي آشنايي دارند و مجذوب اخلاق خوب و حرفه‌اي وي هستند، اما متاسفانه با وجود اينكه به مردم آذربايجان شرقي ارادت ويژه‌اي دارم و از صميم قلب دوست‌شان دارم بايد انتقادي از آنها داشته باشم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي تاكيد كرد: هواداران تبريزي رفتاري در ورزشگاه تختي انجام دادند كه كمتر شاهد آن بوديم. بعضي از تماشاگر‌نماها به كريمي و خانواده وي بي‌احترامي كردند، اما او پس از به ثمر رساندن گل در دقايق پاياني براي آنها دست تكان داد و به سمت آنها بوسه فرستاد.

مالك باشگاه استيل‌آذين عنوان كرد: در هر جاي دنيا توهين به بازيكن رفتار ناشايستي است و چنين عملكردي قابل قبول نخواهد بود. كار هواداران تبريزي جاي تامل دارد و متاسفانه چهره خوبي از خود در ورزشگاه تختي نشان ندادند.
هدايتي گفت: باشگاه استيل‌آذين مردم فوتبالدوست تبريزي را حمايت مي‌كند، زيرا قرمز‌پوش هستند و ما براي آنها آرزوي موفقيت مي‌كنيم اما خواهش مي‌كنم ديگر با اسطوره‌هاي ملي اين‌گونه ناشايست رفتار نكنند.

وي در مورد پيوستن علي كريمي به پرسپوليس به خبرنگار فارس گفت: علي كريمي يك پرسپوليسي‌ است و در اين تيم شناخته شد. من حاضر بودم به صورت رايگان او را در اختيار تيم پرسپوليس قرار دهم، اما كج‌سليقگي عده‌اي باعث شد جلوي چنين كاري گرفته شود، اما هيأت مديره استيل‌آذين تلاش خود را انجام داد.
هدايتي تصريح كرد: رفتن كريمي به پرسپوليس دير يا زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. او به زودي به پرسپوليس بازخواهد گشت، زيرا خودش نيز مايل است. امكان دارد اين انتقال در نيم‌فصل و يا در پايان فصل رخ دهد.

رئيس سابق هيات مديره باشگاه پرسپوليس يادآور شد: هميشه نمي‌توان با هياهو و جنگ رسانه‌اي كارها را انجام داد به ويژه در خصوص انتقال علي كريمي. اگر هيأت مديره باشگاه استيل‌آذين با انتقال علي كريمي به پرسپوليس موفقت كند و تصميم به چنين اقدامي بگيريم، اين انتقال رخ خواهد داد و به تمام مردم اطلاع خواهيم داد.

مالك باشگاه استيل‌آذين اظهار داشت: هميشه به هواداران پرسپوليس با عملكردم ثابت كرده‌ام كه از آنها حمايت مي‌كنم و اين تيم؛ تيم محبوبم است. براي تقويت پرسپوليس هر كاري انجام خواهم داد، اما به نظر من مشكل پرسپوليس نبود جادوگر آسيا نيست و مسايل ديگري باعث به وجود آمدن مشكلات شده است كه به من ارتباطي ندارد. اميدوارم با مساعدت سازمان تربيت بدني اين مشكلات حل شود.

وي در خصوص حضور خود در باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: دليلي نمي‌بينم كه به پرسپوليس برگردم و از همين راه دور حمايت خود را انجام خواهم داد. من هر كاري كه از دستم بر بيايد براي پرسپوليس انجام مي‌دهم.
هدايتي افزود: دلم براي هواداران پرسپوليس تنگ شده و هيچ وقت آنها در دل من نمي‌ميرند. من هميشه آنان را دوست دارم و براي موفقيت پرسپوليس دست به هر كاري خواهم زد.

وي در ادامه به فارس گفت: به ياد داريد كه يك سال پيش وعده دادم براي پرسپوليس يك ورزشگاه اختصاصي مي‌سازم و هم‌اكنون اين اقدام را در مورد باشگاه استيل‌آذين انجام داده‌ام. با كمك قاليباف، شهردار تهران توانستيم يك ورزشگاه از شهرداري بگيريم و به بخش خصوصي واگذار كرديم.

مالك باشگاه استيل‌آذين عنوان كرد: معتقدم كه با بزرگواري علي سعيدلو، نمايندگان تهران، استاندار و صدا وسيما مي‌توان ثابت كرد فوتبال حرفه‌اي با بخش خصوصي در نظام جمهوري اسلامي منافاتي ندارد و مي‌توان اين موضوع را عملي كرد.

وي گفت: فاز اول اين ورزشگاه 8 آبان‌ امسال به مناسبت سالروز تولد امام رضا(ع) افتتاح خواهد شد. دراين روز برنامه ويژه‌اي براي مردم تهراني داريم و درخواست مي‌كنم همگي آنها در اين مراسم شركت كنند. فكر مي‌كنم هيچ باشگاهي ظرف 3،2 سالي كه وارد فوتبال ايران شده باشد بتواند دست به چنين كاري بزند. جا دارد از هيأت مديره باشگاه استيل‌آذين و شهرداري تهران كه تمام تلاش خود را در اين راستا انجام دادند تقدير و تشكر كنم.

مالك باشگاه استيل‌آذين افزود: چنين كاري را قصد داشتم در پرسپوليس انجام دهم، اما فرصت لازم را به من ندادند و به همين علت در باشگاه استيل‌آذين با داشتن فرصت حرفه‌اي دست به چنين اقدامي زدم. همچنين تصميم دارم از سال بعد باشگاه استيل‌آذين خودكفا شود. كدام باشگاه خواستار است تا به سهامي عام راه پيدا كند اما من در اينجا اعلام مي‌كنم استيل‌آذين وارد فرابورس شده و قرار است در يك اقدام جالب از طريق سازمان بورس به بخش مردمي واگذار شود.
وي در خصوص نتايج استيل‌آذين اظهار داشت: در وهله اول تلاش مي‌كنيم در ليگ برتر بتوانيم با تمام قوا ظاهر شويم و در مرحله بعد براي كسب سهميه در مسابقات قهرماني آسيا تلاش خواهيم كرد. هركس ما را در اين راه همراهي كند مراقب او خواهيم بود، اما با كساني كه قصد پشت پا زدن به ما را دارند برخورد خواهيم كرد.

هدايتي خاطرنشان كرد: امروز نفرات هيأت مديره را معرفي كرديم تا به طور رسمي كار خود را آغاز كنند. به نظر من تمام تيم‌ها آرزو دارند چنين افرادي را در اختيار داشته باشند و من افتخار مي‌كنم كه با چنين افرادي فعاليت مي‌كنم.
وي افزود: در اواخر هفته سايت باشگاه استيل‌آذين با طراحي ويژه راه‌اندازي خواهد شد تا هواداران ما بتوانند از اخبار باشگاه مطلع شوند. همچنين كارت شناسايي براي هواداران استيل‌آذين طراحي خواهد شد تا آنان با ارائه اين كارت بتوانند در 200 شركت داخلي و خارجي از تخفيف ويژه استفاده كنند. البته امير مهريزي در باشگاه امين من است و ما صحبت‌هاي اصلي خود را با هماهنگي اين مدير اعلام خواهيم كرد.

هدايتي عنوان كرد: همچنين با بيمه رازي به توافق رسيده‌ايم تا طرفداران نيز بتوانند از اين شركت استفاده كنند و بيمه شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016