شنبه 18 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس جادوگر را تاخت مي‌زند، دل استيل‌آذين رضا مي‌دهد؟، روزنامه ورزشی گل

چراغ سبز حبيب كاشاني براي بازگرداندن علي كريمي به پرسپوليس هواداران اين تيم را اميدوار كرد تا براساس آنچه كه شماره هشت تيم‌شان هنگام جدايي و رفتن به استيل‌آذين عنوان كرده بود از نيم‌فصل دوباره او را در پيراهن سرخ تيم محبوبشان ببينند. موضوع بازگشت علي كريمي به پرسپوليس از همان ابتداي جدايي‌اش مطرح بود. او مدعي شد كه اگر عباس انصاري‌فرد در باشگاه نباشد شايد نيم‌فصل دوباره برگردد. حالا با رفتن مدير‌عامل سابق و آمدن حبيب كاشاني روياي كريمي و هواداران بيش از هر زمان ديگري در آستانه محقق شدن است. البته در راه تحقق اين موضوع سه موضوع مهم و تعيين‌كننده وجود دارد. اول رضايت خود كريمي براي بازگشت به پرسپوليس است كه براساس مصاحبه‌ها و آنچه كه از او نقل مي‌كنند مشكلي از اين بابت وجود ندارد. مساله بعد به قوانين برمي‌گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته آلبرت و عزيزمحمدي اگر ليست بزرگسالان پرسپوليس تكميل و شش سهميه ليگ‌برتري آنها هم پر باشد اين جابه‌جايي عملي نخواهد بود و منع قانوني دارد اما آنطور كه به نظر مي‌رسد پرسپوليس در سهميه ليگ‌برتري خود هنوز يك جاي خالي دارد. آنها ابتداي فصل تنها پنج بازيكن به نام‌هاي جلال اكبري، مجتبي زارعي، عادل كلاه‌كج، شيث رضايي و ميثم بائو را از تيم‌هاي ليگ‌برتري جذب كرده‌اند. شايد همين موضوع راه بازگشت كريمي را باز بگذارد كما اينكه عزيزمحمدي مي‌گويد اين موضوع نياز به بررسي بيشتر دارد.

آخرين مورد در اين پرونده رضايت باشگاه استيل‌آذين براي اين جدايي است. آنطور كه مشخص است حسين هدايتي به عنوان مالك باشگاه استيل‌آذين مشكلي با اين موضوع و جدايي كاپيتان تيمش ندارد. حداقل اين موضعي است كه هدايتي در مطبوعات در قبال اين موضوع عنوان مي‌كند. امير مهريزي مدير‌عامل باشگاه هم دو نقل قول از طرفش مطرح است. در اولين نقل قول او با اين انتقال اگر موافق نباشد مخالف هم نيست: «كريمي با ما قرارداد دارد با اين حال اگر هم كمكي از دست من برآيد براي بهتر شدن وضعيت پرسپوليس انجام مي‌دهم. خودم پرسپوليسي دو‌آتشه هستم و هميشه با استقلالي‌ها كري دارم. ببينم دل كريمي چه مي‌خواهد. به شخصه هر چه دل كريمي بخواهد انجام مي‌دهم چون علي با دل خود فوتبال بازي مي‌كند.» اما در يك خبرگزاري ديگر مهريزي موضع تندتري در قبال اين موضوع گرفته است: «اين موضوع در حال حاضر در حد شايعه است و من هم اين خبر را در روزنامه‌ها خواندم. سه روز در ايران نبودم و نمي‌دانم در اين مدت چه اتفاقي افتاده است.» او هرگونه تصميم‌گيري در اين رابطه را به هيات مديره واگذار مي‌كند: «هيات مديره باشگاه بايد اين موضوع را بررسي كند. در حال حاضر تمام تمركز ما روي بازي‌هاست.» اما تندترين موضع در باشگاه را حميد استيلي دارد. مربي دو فصل پيش پرسپوليس و سرمربي فعلي استيل‌آذين مخالف از دست دادن و جدايي علي كريمي است: «ما در استيل‌آذين كمبود مهره داريم و در اين شرايط به وجود علي كريمي بيش از هر زمان ديگري نيازمنديم. من به عنوان سرمربي استيل‌آذين مي‌گويم به وجود علي كريمي در تيم خودمان سخت نيازمنديم اما تصميم‌گيري نهايي با مسوولان است.» به هر شكل بايد ديد در نهايت استيل‌آذيني‌ها حاضر مي‌شوند اين خدمت را براي پرسپوليس انجام داده و در ازاي گرفتن نفراتي چون اشپيتيم آرفي، حسين بادامكي و يا عليرضا حقيقي كاپيتان و ستاره اول خود را از دست بدهند يا خير. البته كاشاني و پرسپوليسي‌ها خيلي به تحقق اين انتقال و جابه‌جايي اميدوارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016