شنبه 5 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیروزی ذوب آهن و استیل آذین - پاس از منطقه خطر دور شد، مهر

هفته بیست و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم‌های ذوب آهن اصفهان، استیل آذین تهران و پاس همدان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که طی آن تیم‌های ذوب آهن اصفهان، استیل آذین تهران و پاس همدان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و جدال تیم‌های راه آهن و تراکتورسازی نیز با نتیجه تساوی به اتمام رسید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ذوب آهن که یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است، امروز در خانه مقابل ابومسلم قعرنشین با نتیجه 3 بریک به پیروزی رسید تا همچنان با 40 امتیاز نزدیک ترین تعقیب کننده سپاهان در صدر جدول باشد. ابومسلم هم با تحمل این شکست یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شد.

در هفته‌ای که ابومسلم باخت و راه آهن در خانه مقابل تراکتورسازی تبریز با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد، پاس همدان از شکست و تساوی تیم‌های قعرنشین نهایت بهره را برد و با برتری یک برصفر مقابل مس کرمان فاصله خود با منطقه خطر را به 2 امتیاز افزایش داد. در حال حاضر پاس 21 امتیازی است و به یکقدمی تیم‌های مس کرمان و شاهین بوشهر رسیده است.

استیل آذین دیگر تیم پیروز دیدارهای امروز بود. تیم استیلی در دقیقه 90 از تساوی خارج از خانه مقابل شاهین بوشهر یک پیروزی دلچسب ساخت و با 32 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد.

- نتایج دیدارهای آغازین روز دوم از هفته بیست و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
* ذوب‌آهن اصفهان 3 - ابومسلم خراسان یک
گل: محمد صلصالی (11 - پنالتی)، سیدمحمد حسینی (76) و محمدرضا خلعتبری (87) برای ذوب آهن و داود دانش دوست (81) برای ابومسلم

* راه آهن تهران صفر - تراکتورسازی تبریز صفر

* شاهین بوشهر یک - استیل آذین تهران 2
گل‌ها: محمدناصر شکرون (30) برای شاهین بوشهر و علی کریمی (23) و رضا نوروزی (1+90) برای استیل آذین

* پاس همدان یک - مس کرمان صفر
گل: آرتور یدگاریان (18)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016