دوشنبه 21 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توقف استقلال، سپاهان و استيل آذين در هفته بيست و دوم، ايلنا

* استقلال و پرسپوليس با اين روند به ليگ قهرمانان هم نمی رسند
* توقف سپاهان ، استقلال، پرسپوليس و استيل آذين در برابر رقبای خود بيانگر اين واقعيت است که اين تيم ها بيشتر از ديگران از بابت تعطيلی ليگ و حضور طولانی مدت بازيکنانشان در اردوهای تيم ملی متضرر شده اند


ايلنا: هفته بيست و دوم رقابتهای ليگ برتر فوتبال باشگاه های ايران با توقف استقلال مقابل سايپا، استيل آذين برابر راه آهن و سپاهان در برابر فولاد خوزستان به پايان رسيد.

به گزارش ايلنا، در تهران استقلال در حالی که فضای روی سکوها را کاملا بر عليه مدير عامل خود می ديد با يک گل دير هنگام تا حدودی از فشار انتقادات کاست و از شکست به يک مساوی رسيد اما به نظر می رسد مشکلات آبی پوشان همچنان ادامه دار خواهد بود همانند مشکلاتی که پرسپوليس دارد.اما توقف سپاهان ، استقلال، پرسپوليس و استيل آذين در برابر رقبای خود بيانگر اين واقعيت است که اين تيم ها بيشتر از ديگران از بابت تعطيلی ليگ و حضور طولانی مدت بازيکنانشان در اردوهای تيم ملی متضرر شده اند و در نهايت اين امر تاثير متقابل خود را در تيم ملی خواهد گذاشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اصفهان، سپاهان صدرنشين رقابت‌ها ميزبان فولاد خوزستان بود و برابر ميهمانش با توقف يک بر يک متوقف شد. در اين مسابقه حسينی در دقيقه ۳۰ برای سپاهان گلزنی کرد. سرلک هم در دقيقه ۳۲ با گلزنی برای فولاد بازی را به تساوی کشيد.

استقلال تهران در ورزشگاه آزادی ميهمان سايپا بود و در دقيقه ۹۴ از شکست گريخت. در اين مسابقه خالقی فر در دقيقه ۲۴ دروازه آبی‌پوشان پايتخت را باز کرد اما حنيف عمران زاده در چهارمين دقيقه وقت‌های تلف شده بازی با گلزنی مانع از شکست مردان صمد مرفاوی شد.

از اواسط نيمه نخست و پس از گل سايپا تماشاگران استقلال با شعارهايی نظير آشتيانی حيا کن استقلال را رها کن و همچنين دوای درد آبی رفتن آشتيانی، خواستار تغيير در مديريت باشگاه استقلال شدند و از رييس جمهور نيز خواستند تا آشتيانی را برکنار کند.

هواداران پس از گل تساوی استقلال نيز هم‌چنان عليه‌ی واعظی‌آشتيانی شعار می‌دادند.

مس کرمان و صبای قم با تساوی بدون گل به کار خود پايان دادند. تراکتورسازی با تک گل دقيقه ۴۷ خيرخواه پيکان قزوين را با شکست بدرقه کرد. استقلال اهواز در خانه با يک گل مغلوب پاس همدان شد. شاه‌عليدوست در دقيقه ۴۱ برای پاس در اهواز گلزنی کرد.

ابومسلم مشهد و شاهين پارس جنوبی با تساوی يک بر يک به کار خود پايان دادند. استيل آذين و راه آهن شهرری هم همين نتيجه را تکرار کردند. شاپورزاده در اين ديدار برای استيل آذين و نورمحمدی برای راه آهن گلزنی کردند. ملوان هم با تک گل جلال رافخايی از سد مقاومت سپاسی شيراز گذشت.

در پايان هفته بيست و دوم در جدول رده سپاهان با ۴۴ امتياز و يک بازی کمتر نسبت به ساير تيم ها صدرنشين است. ذوب آهن با ۴۱ و پرسپوليس با ۳۴ امتياز دوم و سوم هستند.

پرسپوليس هم روز گذشته در تنها ديداری که در برابر ذوب آهن برگزار کرد تن به تساوی يک بر يک داد تا هواداران دو تيم استقلال و پرسپوليس به حضور تيم های محبوب خود در ليگ قهرمانان آسيا و قرار گرفتن در جمع ۳ تيم بالای جدول اميد چندانی نداشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016