دوشنبه 21 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حرف های جالب مربيان بعد از بازی های هفته بيست و دوم رقابتهای ليگ برتر فوتبال، ايلنا

* شعارهايی که به صورت يکدست و با آهنگ مشخص روی سکوهای ورزشگاه آزادی شنيده شد به نظر طرحی از پيش طراحی شده بود چرا که نوع شعارها مشخص می کرد که هدفی پشت اين مسائل نهفته است.


رقابتهای هفته بيست و دوم رقابتهای ليگ برتر فوتبال باشگاه های ايران در حالی امروز برگزار شد که مربيان و بازيکنان تيم ها پس از پايان بازيهای امروز حرفهای جالبی زدند ،بنابراين نگاهی خواهيم داشت به برخی از اظهار نظرهای امروز:

حميد استيلی: نمی دانم در تيم ملی چه خبر بوده!سرمربی استيل آذين پس از تساوی امروز برابر راه آهن گفت: ما حسين کعبی را در بهترين شرايط که ستاره بازی با ذوب آهن بود به تيم ملی تحويل داديم ولی وی را در شرايط بسيار بدی تحويل گرفتيم که مهمترين آن مسئله روحی و روانی بود و باعث شد بازيکن کاملا از بين برود و از آمادگی کامل به ناآمادگی مطلق سقوط کند.
وی افزود: ما مجبوريم بازيکن خود را به تيم ملی بدهيم اما از مسئولان خواهش می کنيم اگر آنها را بازی نمی دهند حداقل کاری نکنند نفرات ما از نظر روحی و روانی افت شديدی کنند که اين موضوع به ضرر صد درصد باشگاه‌هاست.
استيلی گفت: ما موقعيت بسياری را از دست داديم اما متاسفانه در دقايق آخرمسابقه روی عدم تمرکز گل خورديم البته قبل از گل با فرياد به بازيکنان تاکيد کردم بازيکن حريف را بگيرند اما اين اتفاق نيفتاد تا به راحتی گل تساوی را دريافت کنيم.
سرمربی تيم فوتبال استيل آذين تصريح کرد: تيم راه آهن هم به يپروزی در اين ديدار احتياج داشت و آمده بود سه امتياز را بگيرد اما در اکثر دقايق مسابقه ما تيم برتر بوديم که متاسفانه از موقعيت های خود استفاده نکرديم. در نهايت نتيجه بدست آمده هم به ضرر ما بود و هم به ضرر راه آهن چون هر دو تيم فقط پيروز ی می خواست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهدی تارتار: اصلا رضايت بخش نبود
مهدی تاتار که پس از تساوی تيمش برابر استيل آذين گفت : تساوی در اين ديدار اصلا رضايت بخش نبود اما باتوجه به اينکه ما يک گل از تيم مطرح استيل آذين عقب افتاده بوديم، می تواند قابل قبول باشد.
تاتار در ادامه مدعی شد تيمش در جريان اين بازی برتر از تيم استيل آذين بوده است و اضافه کرد: در ديدار با تراکتورسازی خوب نبوديم و من به اين موضوع اشاره کردم. در اين ديدار نيز به غير از۷ - ۸ دقيقه اول مسابقه که بازيکنان راه آهن با استرس کار را ادامه می دادند در اکثر دقايق توپ و ميدان در اختيار آنها بود ضمن اينکه دو تعويض تاکتيکی انجام داديم که اين تعويض‌ها هم به ما کمک کرد تا بتوانيم عملکرد بهتری داشته باشيم و امتيازات لازم را برای قرار گرفتن در جايگاه مناسب جدول رده بندی بدست آوريم.
وی در مورد اتلاف وقت بازيکنانش در اين بازی اظهار داشت: ما به سه امتياز اين سه ديدار نياز مبرم داشتيم و اتهام وقت کشی کردن توسط بازيکنان ما تعجب آور است. شما می توانيد فيلم بازی را دوباره ببينيد و پس از آن متوجه می شويد بازيکنان ما در هر صحنه که به زمين می افتادند به شدت مصدوم می شدند و اصلا قصد تمارض نداشتند.

علی کريمی: ناظر بازی حرف عجيبی می زد
علی کريمی در پايان ديدار تيم های فوتبال استيل آذين و راه آهن گفت: متاسفانه امروز ناظر بازی به پوشش لباس بازيکنان تيم ما در ابتدای مسابقه اشکال گرفت که اين موضوع برايم بسيار عجيب بود.
وی افزود: با توجه به فصل سرما برخی بازيکنان تيم پيراهن آستين بلند و برخی پيراهن آستين کوتاه بر تن می کنند که در هيچ بازی ناظران داوری به اين مسئله کاری ندارند اما در بازی امروز ناظر مسابقه از من خواست پيراهن آستين بلند بر تن کنم که چنين اتفاقی برای من تا به حال رخ نداده بود.
کاپيتان تيم فوتبال استيل آذين در پاسخ به اين سئوال که اين قانون است و بايد اجرا شود تاکيد کرد: من در بازی قبلی چنين مسئله ای را نديده بودم. چرا در آن مسابقات چنين موضوعی قانون نبوده و ناگهان در اين بازی قانونی شده است.

مديرروستا: شانس با ما يار بود
علی اصغر مديرروستا پس از پيروزی يک بر صفر مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: ‌بازی از لحاظ بار فنی شباهتی به مسابقات ليگ برتر نداشت و اين به دليل تعطيلات اخير بود. شانس با ما ياری کرد تا توانستيم اين ۳ امتياز را بدست آوريم.
سرمربی پاس درباره استقلال اهواز عنوان کرد: ‌اين تيم نياز به چند بازيکن خوب دارد البته بازيکنان فعلی اين تيم به لحاظ فنی خوب هستند ولی به نظرم بايد ترميم شوند.
مديرروستا با بيان اينکه پاس برای ماندن در ليگ برتر راه دشواری دارد، تاکيد کرد: تمام تلاش خود را برای ماندن هزينه می‌کنيم. در اين بازی سطح فنی تيم پايين بود و باز هم می‌گويم اين از برکات تعطيلی مسابقات بود.

باقری نيا: عجيب ترين گل را خورديم
عبدالمجيد باقری‌نيا پس از شکست يک بر صفر مقابل پاس همدان اظهار داشت: بازی کيفيت فنی نداشت. تيم حريف با خشونت بازی را کنترل کرد؛ البته شاگردان من هم خوب بازی نکردند.
وی درباره شعار هواداران عليه خود گفت: به تماشاگران حق می‌دهم اعتراض کنند و به من ناسزا بگويند. اين شعارها را تحمل می‌کنم و سعی‌ام را می‌کنم تا تيم را بهتر آماده کنم.
سرمربی آبی‌پوشان اهوازی با بيان اينکه از برکناری خود خبر ندارد، افزود: ‌فعلا که به کارم ادامه می‌دهم. در نيمه اول روی اشتباه فردی گل خورديم که اين گل در فوتبال کشور و اشتباهی که دروازه‌بان ما انجام داد، بی‌نظير بود.
باقری‌نيا با اشاره به اينکه در تعطيلات نيم فصل خوب تمرين نکردند،‌ تصريح کرد:‌ در تعطيلات آخر تمرينات فشرده‌ای داشتيم و شايد به دليل همين امروز بازيکنان سنگين بودند. امروز ما به دلخواه حريف بازی کرديم.

کربکندی: چيز خاصی از مس نديدم
رسول کربکندی پس از تساوی بدون گل مقابل مس کرمان اظهار داشت: با توجه به اينکه مس در خانه خود بازی می کرد و با توحه به تغيير و تحولات در تيم کرمانی انتظار بازی بهتری را از اين تيم داشتيم، اما چيز خاصی از آنها نديديم. مدافعان ما با مهار کردن ادينهو، او را از کار انداختند.
سرمربی صبای قم ادامه داد: در نيمه دوم عملکرد بهتری داشتيم و بی دقتی مهاجمان باعث از دست رفتن موقعيت‌ها شد، اما در مجموع هم از نتيجه و هم از تيم خود راضی هستم.
کربکندی در مودر داوری اين ديدار گفت: داوری روی هم رفته خوب بود.

مظلومی: مستحق پيروزی بوديم
پرويز مظلومی پس از تساوی يک بر يک تيمش برابر شاهين بوشهر در دقايق پايانی در هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال اظهار داشت: هر ۲ تيم بازی با کيفيتی انجام دادند، اما از نتيجه بازی راضی نيستم، زيرا مستحق پيروزی در اين ميدان بوديم.
وی ادامه داد: مشکل ابومسلم نداشتن بازيکن سازنده است و بايد با گذشت زمان اين مشکل را برطرف کنيم. من به زمان نياز دارم تا با شرايط تيم آشنا شوم و با گذشت زمان مطمئناً بازی‌های بهتری انجام خواهيم داد.
سرمربی ابومسلم در مورد تعويض‌های خود خاطرنشان کرد: به علت اينکه بازيکنان بازی خوبی از خود به نمايش گذاشتند ديرتر دست به تعويض زدم و زمانی که بر خلاف روند بازی، گل را دريافت کرديم، ۲ مهاجم وارد ميدان کرديم که توانستيم توسط گابريل به گل تساوی دست يابيم.

ياوری: ابومسلم دارای تماشاگران پرشور و با هيجان است
محمود ياوری پس از تساوی يک بر يک تيمش برابر ابومسلم مشهد در هفته بيست و دوم ليگ برتر اظهار داشت: بازی با کيفيتی انجام داديم و هر ۲ تيم فوتبال منطقی برگزار کردند.
وی ادامه داد: تيم‌هايی مثل برق شيراز، ابومسلم مشهد، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبريز تاريخ فوتبال ايران هستند و بايد توجه بيشتری به آنها کرد. حيف است اين تيم‌ها در جايگاه اصلی خود قرار نداشته باشند.
سرمربی شاهين افزود: ابومسلم دارای تماشاگران پرشور و با هيجان است و همچنين بازيکنان و کادر فنی مجربی دارد. تنها مشکل اين تيم از لحاظ مالی است که بايد هر چه زودتر با حمايت مسئولان استان اين نقص برطرف شود تا تيم نتايج مطلوبی کسب کند.
ياوری در مورد داور مسابقه خاطرنشان کرد: هدايت ممبينی يکی از داوران خوب ايران است و در اين ديدار نيز قضاوت بدون نقصی انجام داد.

لوکا: مشکل ما گلزنی است
لوکا بوناچيچ در مورد تساوی بدون گل مقابل صبا اظهار داشت: در مجموع از بازی راضی بوديم و تيم ما اکثر زمان‌های بازی سوار بر ميدان بود و تيم صبا فقط در ۲۰ دقيقه پايانی بازی را در اختيار گرفت.
وی ادامه داد: در اين بازی بدشانس بوديم که نتوانستيم از موقعيت‌های خود استفاده کينم. به نظر من تيم مس در ۳ بازی گذشته خود مشکل عمده‌اش گلزنی بود، اما دفاع ما عملکرد قابل قبولی را داشته است.
سرمربی مس کرمان در مورد داوری اين ديدار گفت: در مورد قضاوت بازی صحبت نمی‌کنم، اما به نظر من داور اين که از ليگ يک به ليگ برتر می‌آيند عملکرد ضعيف تری دارند.
بوناچيچ در پايان کنفرانس خبری در اسخ به سوالی مبنی بر اينکه گفته می‌شود شما حقوق گرفته‌ايد و بازيکنان مبلغی را دريافت نکرده‌اند، با عصبانيت پاسخ داد: من هيچ پولی نگرفته‌ام .

دوای درد آبی رفتن آشتيانی!
تماشاگران ناراضی استقلال امروز بارها عليه امير رضا واعظ آشتيانی شعار دادند و خواستار جدايی او از اين باشگاه شدند.
آنها در دقايق پايانی مسابقه شعار می‌دادند؛ "دوای درد آبی رفتن آشتيانی. "
برخی از تماشاگران اين تيم نيز از رئيس‌جمهور خواستند علی فتح‌الله زاده مديرعامل پيشين اين باشگاه را به استقلال بازگرداند.
شعارهايی که امروز به صورت يکدست و با آهنگ مشخص روی سکوهای ورزشگاه آزادی شنيده شد به نظر طرحی از پيش طراحی شده بود چرا که نوع شعارها مشخص می کرد که هدفی پشت اين مسائل نهفته است. اگر چه تماشاگران ما کم حوصله شده اند اما اين نوع هماهنگی بر عليه يک مدير تا کنون کم سابقه بوده است.در اين مورد طی روزهای آينده گزارش های مفصلی را خواهيم داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016