چهارشنبه 30 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روابط عمومی پرسپوليس: دايی اجازه مصاحبه به بازيکنان نداد، ايلنا

هيچ‌کدام از خبرنگاران حاضر در تمرين امروز نتوانستند، مصاحبه‌ای را با کادر فنی و بازيکنان پرسپوليس داشته باشند و اين طور نبود که جريان خبری خاصی بتوانند مصاحبه کنند و جريانی ديگر منع شوند.


ايلنا: مدير روابط عمومی باشگاه پرسپوليس درخصوص ممانعت خبرنگاران برای مصاحبه با کادر فنی و بازيکنان در تمرين امروز تيم فوتبال اين باشگاه گفت: اين ممانعت به دستور سرمربی تيم انجام شد تا بازيکنان سريعتر در ضيافت ناهار مدير عامل باشگاه حاضر شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عباس عليپور در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، ضمن بيان مطلب فوق افزود: آقای کاشانی، به عنوان مدير عامل باشگاه برای ايجاد رويحه همدلی و بالا بردن انگيزه ميان بازيکنان ضيافت ناهاری بعد از تمرين امروز تدارک ديده بودند، آقای دايی هم به عنوان سرمربی تيم، برای اينکه اين مراسم هرچه سريعتر برگزار شود، اجازه نداد خبرنگاران بعد از پايان تمرين با بازيکنان مصاحبه کنند.
وی ادامه داد: خبرنگاران به مانند روزهای گذشته اين انتظار را داشتند که فضای انجام مصاحبه ها با بازيکنان و کادر فنی مهيا باشد، تا با گرفتن چند مصاحبه گزارش تمرين خود را تکميل کنند و البته توقع آنها منطقی بود، اما اين شرايطی که امروز اتفاق افتاد هميشه رخ نمی‌دهد.
مدير روابط عمومی باشگاه پرسپوليس اضافه کرد: هيچ‌کدام از خبرنگاران حاضر در تمرين امروز نتوانستند، مصاحبه‌ای را با کادر فنی و بازيکنان پرسپوليس داشته باشند و اين طور نبود که جريان خبری خاصی بتوانند مصاحبه کنند و جريانی ديگر منع شوند. فقط باشگاه خبرنگاران جوان که يک رسانه تصويری است، در جريان تمرين توانست با علی دايی مصاحبه کند.
عليپور گفت: کادر مديريت و مربيان تيم پرسپوليس طی روزهای گذشته تمام تلاش خود را انجام دادند تا بازيکنان شکست برابر شاهين بوشهر را فراموش کرده و آماده‌ ديدار برابر راه‌اهن شوند اميدوارم بتوانيم روند رو به رشد خود را پيدا کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016