سه شنبه 13 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته بيست‌وششم ليگ برتر: اخراج عجيب مهدی مهدوی‌کيا از زمين در نخستين بازی‌اش در استيل‌آذين! ايلنا

ـ اين در حالی بود که اگر هم ادعای کمک داور مبنی بر اعتراض مهدوی کيا درست باشد اين اعتراض نمی تواند اخراج به همراه داشته باشد مگر اينکه کمک داور مدعی شود مهدوی کيا فحاشی کرده که اين امر از مهدوی کيا بعيد به نظر می رسد

[خبر تکمیلی سایت گل + ویدئو]

ايلنا: در ديدارهای امروز ليگ برتر فوتبال باشگاه های کشور اتفاقات ريز و درشتی رخ داد که مهمترين آنها اخراج مهدی مهدوی کيا در اولين بازی اش در تيم استيل توسط داور بازی و آشتی کنان محمد مايلی کهن و امير قلعه نويی در اصفهان پس از مدتها کدورت بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهدی مهدوی کيا که نخستين بازی اش برای استيل آذين را امروز در ديدار برابر فولاد انجام داد، در دقيقه ۶۳ اين ديدار و به دنبال اعتراض به کمک داور به شکلی عجيب از زمين اخراج شد و اين در حالی بود که اگر هم ادعای کمک داور مبنی بر اعتراض مهدوی کيا درست باشد اين اعتراض نمی تواند اخراج به همراه داشته باشد مگر اينکه کمک داور مدعی شود مهدوی کيا فحاشی کرده که اين امر از مهدوی کيا بعيد به نظر می رسد.

در اين صحنه مهدوی کيا نسبت به قضاوت کمک داور اعتراض کرد که کمک سعيد بخشی زاده پس از صدا کردن داور، کاپيتان استيل آذين را اخراج کرد. کادر فنی و بازيکنان استيل آذين به اين اخراج اعتراض کردند اما مهدوی کيا بدون اعتراض زمين بازی را ترک کرد.

از طرفی تيم های سپاهان و سايپا در ورزشگاه فولادشهر در حالی به مصاف هم رفتند که قبل از شروع اين ديدار اميرقلعه نويی به همراه محمدرضا ساکت به سمت نيمکت سايپا رفتند و با اهدا گل، به کدورت ها با محمد مايلی کهن پايان دادند.

مايلی کهن و قلعه نويی پس از ديدار فصل گذشته تيم های استقلال و سايپا و به دنبال توهين هايی که تماشاگران استقلال به مايلی کهن کردند با يکديگر اختلاف پيدا کردند و منجر به مصاحبه هايی عليه اين دو شد. محمد مايلی کهن نيز بيانيه های تندی عليه قلعه نويی صادر کرد اما امروز به همه آن اتفاقات پايان دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016