جمعه 14 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته بيست و هشتم ليگ برتر: استقلال از برادر اهوازی انتقام گرفت، صعود موقت آبی‌پوشان به رده سوم، مهر

تيم فوتبال استقلال تهران با برتری مقابل استقلال اهواز، ضمن جبران شکست در ديدار رفت مقابل اين تيم با ۴۶ امتياز به رده سوم جدول صعود کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، هفته بيست و هشتم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴:۴۵ امروز با برگزاری يک ديدار بين تيم‌های استقلال اهواز و استقلال تهران در ورزشگاه تختی شهر اهواز آغاز شد.

اين ديدار جذاب و تماشايی در پايان به برتری ۲ بر صفر تيم استقلال تهران انجاميد تا اين تيم بصورت موقت تا پيش از برگزاری ديدار پرسپوليس - فولادخوزستان با ۴۶ امتياز به رده سوم جدول صعود کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




استقلال تهران که در ديدار رفت با نتيجه ۳ بر۲ مغلوب استقلال اهواز شده بود، شروع خوبی در بازی امروز داشت و در دقيقه ۱۵ توسط اميرحسين صادقی به گل اول رسيد. مدافع پيش تاخته تيم استقلال ارسال بلند خسرو حيدری را پس از آنکه حنيف عمران زاده با ضربه سر روی آن تاثير گذاشت، در شرايطی نامتعادل وارد دروازه حميدرضا بابايی کرد.

بعد از اين گل استقلال اهواز بارها و بارها به دروازه تيم استقلال تهران حمله کرد اما مقابل دروازه بان و مدافعان هوشيار ميهمان خود راه به جايی نبرد و با شکست يک برصفر به رختکن رفت.

تنها با گذشت چند ثانيه از آغاز نيمه دوم استقلال توسط فرهاد مجيدی آهنگ دروازه ميزبان را کرد. او پس از پشت سرگذاشتن مدافعان اين تيم با پاسی دقيق سيدمهدی سيدصالحی را در موقعيتی تک به تک با حميدرضا بابايی قرار داد تا او به راحتی دروازه تيم ميزبان را برای بار دوم باز کند.

با گل دوم استقلال تهران، آبی پوشان اهوازی بی محابا به دروازه ميهمان خود حمله می کردند اما مانند نيمه اول بی دقتی مهاجمان اين تيم و البته دفاع خوب و کم اشتباه تيم استقلال باعث شد تا گلی از خط دروازه محمد محمدی نگذرد و بازی با برتری ۲ برصفر ميهمان آبی پوش تهرانی به اتمام برسد.

قضاوت ديدار استقلال اهواز - استقلال تهران برعهده محسن قهرمانی بود. او در بازی به هادی خنيفر، اسماعيل شريفات، ديه گو ماکسيمو از تيم استقلال اهواز و سيدمهدی سيدصالحی، کيانوش رحمتی و فابيو جانوآريو از تيم استقلال تهران کارت زرد نشان داد.

جدول رده بندی ليگ برتر:
۱- سپاهان اصفهان ۵۵ امتياز
۲- ذوب آهن اصفهان ۴۹ امتياز
۳- استقلال تهران ۴۶ امتياز - تفاضل گل ۱۴+ (يک بازی بيشتر)
۴- پرسپوليس تهران ۴۶ امتياز - تفاضل گل ۹+
۵- استيل آذين تهران ۴۲
۶- تراکتورسازی تبريز ۳۸ امتياز
----------------------------------------------
۱۴- شاهين پارس جنوبی ۳۰ امتياز - تفاضل گل صفر
۱۵- راه آهن شهرری ۳۰ امتياز- تفاضل گل ۷-
۱۶- مس کرمان ۲۸ امتياز - تفاضل گل ۱۰-
۱۷- استقلال اهواز ۲۸ امتياز - تفاضل گل ۱۸- (يک بازی بيشتر)
۱۸ ابومسلم مشهد ۲۱ امتياز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016