یکشنبه 9 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال تهران با نتيجه‌ي 5 بر4 مغلوب استيل‌آذين شد، ايسنا

تيم فوتبال استيل آذين تهران در يك جدال نفس‌گير برنده بازي مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي در برابر استقلال تهران شد.

[گل های بازی را ببینید]

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران ايسنا، ديدار زيبا، پرگل و نفس‌گير تيم‌هاي استقلال تهران و استيل آذين عصر روز يك‌شنبه در ورزشگاه آزادي برگزار شد و در نهايت و پس از يك جدال 120 دقيقه‌اي اين شاگردان حميد استيلي بودند كه توانستند با نتيجه 5 بر 4 با غلبه بر آبي‌پوشان پايتخت به مرحله يك چهارم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي صعود كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در دقيقه 23 اين بازي فرهاد مجيدي اولين گل را براي تيم آبي‌پوش به ثمر رساند اما در دقيقه 26 حنيف عمران زاده بر اثر يك اشتباه و گل به خودي، استيل آذين را به گل رساند تا بازي به تساوي يك بر يك برسد.

در ادامه و در دقيقه 57 مهدي مهدوي‌كيا كاپيتان تيم استيل‌آذين براي اين تيم گلزني كرد. در دقيقه 62 نيز حسين كعبي سومين گل تيم قرمزپوش را به ثمر رساند اما سياوش اكبرپور در دقيقه 75 دومين گل استقلال را وارد دروازه استيل آذين كرد و در دقيقه 78 نيز حنيف عمران‌زاده در جبران اشتباهش گل سوم و تساوي بازي را به ثمر رساند. سه دقيقه بعد از آن و در دقيقه 81 جان واريو چهارمين گل شاگردان مرفاوي را وارد دروازه استيل آذين كرد تا هياهوي تماشاگران استقلال در ورزشگاه آزادي دو چندان شود اما علي كريمي در دقيقه 85 بازي بازي را از روي نقطه پنالتي به تساوي 4 بر 4 كشاند تا اين ديدار در دو وقت اضافي 15 دقيقه‌اي پيگيري شود.

در شروع وقت‌هاي اضافه، دو تيم تلاش زيادي براي گلزني كردند. حملات هر دو تيم ادامه داشت تا اينكه در دقيقه 104 هادي نوروزي گل پيروزي بخش استيل آذين را به ثمر رساند تا پس از يك جدال پرهياهو، استيل آذين حريف نامدار تهراني‌اش را شكست داده باشد.

در دقيقه 119 بازي نيز شكوري با دريافت كارت قرمز مستقيم، از زمين بازي اخراج شد و چند دقيقه پس از آن نيز سياوش اكبرپور دومين بازيكن استقلالي بود كه با كارت قرمز داور مجبور به ترك زمين شد تا بر اين اساس استقلال چند دقيقه‌اي را 9 نفره به كارش ادامه دهد. پس از اخراج دومين بازيكن استقلال، اعتراضات شديد كادر فني و هواداران استقلال ادامه يافت به طوري كه صمد مرفاوي با حضور در كنار زمين نسبت به تصميم داور شديدا به داور چهارم اعتراض كرد.

پيش از اين استيل آذين و شاگردان حميد استيلي دو بار در رقابت‌هاي ليگ برتر مغلوب استقلال تهران شده بودند. استيل آذين در يك چهارم نهايي جام حذفي به مصاف برنده ذوب آهن و شاهين بوشهر خواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016