شنبه 15 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دايي: هر موقع براي كريمي دعوت‌نامه فرستادم او اظهارنظر كند، فارس

فارس: سرمربي پرسپوليس گفت: كريمي براي بازگشت به پرسپوليس نظرش را گفته است اما هرموقع براي او دعوت‌نامه فرستادم اظهارنظر كند.

به گزارش خبرگزاري فارس، علي دايي پس از پيروزي يك بر صفر مقابل فولاد خوزستان تصريح كرد: بازي خوبي انجام داديم. بازيكنان ما با يك بازي منطقي در بيشتر مواقع بازي كنترل ميدان را در اختيار داشتند. ما تيم بوديم و خوشبختانه توانستيم از موقعيت‌هاي خود استفاده كرده و بازي را با پيروزي پشت‌سر بگذاريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با اشاره به اينكه حيف بود اين بازي را نبريم افزود: بازيكنان پرسپوليس در اين ديدار دستورات من را به خوبي اجرا كردند و به 3 امتياز حياتي اين ديدار كه به آن نياز داشتيم رسيديم.

دايي اظهار داشت: در اين بازي مقابل جلالي قرار گرفتم. او بزرگتر من است كه توانسته فولاد را متحول كند و اين برد براي من بسيار ارزشمند بود.
سرمربي پرسپوليس تاكيد كرد: در بازي‌ها ما به اين مورد كاري نداريم كه در تهران بازي داريم يا خارج از تهران. فقط برد مي‌خواهيم چون واقعاً تيم يكدل است. چه آنهايي كه در پرسپوليس بازي مي‌كنند و چه آنهايي كه بازي نمي‌كنند دلشان براي پرسپوليس مي‌تپد.

دايي با اعلام اينكه جواب محبت هواداران را مي‌دهيم ادامه داد: ما به آنها دين داريم و بدهكارشان هستيم و اميدوارم در آينده نتايج خوبي كسب كنيم.

وي در مورد اظهارنظر علي كريمي كه گفته بود اگر به پرسپوليس برگردم با دايي به مشكل برخواهم خورد تأكيد كرد: احترام خاصي براي كريمي قائل هستم او نظر خودش را گفته است اما هر زماني براي كريمي دعوت‌نامه فرستادم او پاسخ دعوت‌نامه‌ام را بدهد.

دايي در مورد نظر جلالي كه گفته بود پرسپوليس در اين ديدار موقعيت زيادي نداشت اظهار داشت: او دوباره فيلم بازي را ببيند. من نمي‌خواهم جوابش را بدهم اما در طول 90 دقيقه موقعيت‌هاي زيادي را روي دروازه فولاد خلق كرديم.
وي در مورد كاشاني گفت: او زحمات زيادي كشيده است و پرسپوليس بدون كاشاني معنا ندارد. به خصوص در اين شرايط حساس حضور كاشاني براي پرسپوليس حياتي است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016