شنبه 15 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاشيه استيل آذين - سايپا: انتقال علی کريمی به بيمارستان با تاکسی، تضمين شکستن دنده! مهر

کاپيتان دوم تيم فوتبال استيل آذين که در ديدار برابر سايپا اخراج شده بود، برای مداوای مصدوميت خود به بيمارستان منتقل شد.
به گزارش خبرنگار مهر، ديدار تيم های فوتبال استيل آذين و سايپا در چارچوب هفته بيست و هشتم رقابت های ليگ برتر باشگاههای کشور عصر امروز در ورزشگاه اکباتان برگزار شد و با برتری ۴ بر ۳ استيل آذين به پايان رسيد. حاشيه های اين ديدار را در زير می خوانيد:

* پيش از آغاز مسابقات داريوش يزدانی و مهدی مهدوی کيا بازيکنان پيشين تيم ملی کشورمان با يکديگر ديدار و گفتگويی صميمانه داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* علی پروين دقايقی پيش از آغاز مسابقه وارد ورزشگاه شد و پيش از نشستن در جايگاه ويژه با منوچهر نظری رئيس پيشين کميته داوران فدراسيون فوتبال ديدار و گفتگو کرد.

* در جايگاه ويژه علاوه بر مديران و مسئولان دو باشگاه، فريدون زندی، ابراهيمی صادقی کاپيتان مصدوم سايپا و محمد مومنی بازيکن پيشين سايپا حضور داشتند.

* قرار نداشتن نام نيکبخت در فهرست نفرات تيم استيل آذين با تعجب تماشاگران همراه بود.

* علی کريمی پس از مصدوميت و اخراج در دقيقه ۴۵ در آخر بازی با تاکسی از ورزشگاه خارج شد. او که از ناحيه دنده مصدوم شده بود با درخواست خودش با تاکسی راهی بيمارستان شد.

* آرش کوشا مدير عامل باشگاه سايپا پس از ورود به جايگاه ويژه در کنار قطبی سرمربی تيم ملی نشست.

* مصطفی آجرلو مديرعامل باشگاه استيل آذين با ۱۵ دقيقه تاخير وارد ورزشگاه شد که از نشستن در جايگاه ويژه خودداری کرد ولی در نيمه دوم به جايگاه ويژه رفت که در اين بين مهرريزی مديرعامل پيشين استيل آذين به جايگاه خبرنگاران آمد.

* در بين دو نيمه خبرنگاران خواستار مصاحبه با قطبی بودند و مطلع شدن از بحث استعفا يا برکنار وی از تيم ملی بودند که سرمربی تيم ملی کشورمان از پاسخ به آنها خودداری کرد.

* مايلی کهن پيش از اخراج علاوه بر بيرون کشيدن تيم سايپا، درگيری با مسعود مرادی داور مسابقه بارها عليه بازيکنان تيمش اعتراض کرد.

* پس از اينکه کريمی به علت مصدوميت از زمين مسابقه خارج شد يکی از مسئولان استيل آذين به خبرنگاران گفت: تضمين می دهم دنده وی شکسته است.

* فريدون زندی پس از پايان بازی زمانی که قصد ورود به رختکن را داشت با ممانعت نگهبان درب ورودی مواجه شد که زندی را نشناخت.

* مايلی کهن در اقدامی پسنديده در پايان بازی به ميانه زمين رفت و از بازيکنانش خواست با بازيکنان تيم استيل آذين دست بدهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016