سه شنبه 3 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

'حامد حدادی' ستاره‌ای ایرانی از جنس NBA، شبکه ایران

در آمریکا به او لقب امیددهنده را داده‌اند. با 24 سال سن اولین ایرانی شاغل در NBA است که قد و قامت 2 متر و 18 سانتیمتری‌اش و درخشش او در تیم ملی ایران در جلب‌نظر امریکایی‌ها بی‌تأثیر نبود.

ممفیس گریزلیز و داکوتاویزاردز تیم‌هایی بودند که ملی‌پوش کشورمان بازی در آمریکا را با آنها و در رفت‌وآمد بین دو لیگ NBA و D-league آغاز کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قهرمانی غرب آسیا و نایب قهرمانی آسیا با تیم جوانان، قهرمانی غرب آسیا، قهرمانی آسیا و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی آرژانتین با تیم امید، کسب مدال طلای غرب آسیا با تیم ملی در تهران و لبنان، فتح جام ملت‌های آسیا در ژاپن و صعود به المپیک چین در کنار تجربه قهرمانی با تیم صباباتری در جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی دوباره جام ملت‌های آسیا در تیانجین و صعود به جام جهانی ترکیه گوشه‌ای از افتخارات این بازیکن پست 5 تیم ملی ایران است.
اگرچه NBA رؤیای دست یافتنی حامد شد اما همچنان در اندیشه آرزوهای بزرگترش است تا روزی ستاره NBA شود که اتفاقاً هم‌اکنون هم ستاره‌ای از جنس NBA و محبوب ایرانی‌هاست؛ محبوبیتی که می‌توان نشانش را از همان شکایت تماشاگران تلویزیونی «فاکس اسپورتس پرایم تیکتس» به واسطه به‌کارگیری توهین‌آمیز «کلمه ایرانی» در گزارش بازی حامد توسط گزارشگران این شبکه گرفت که در نهایت آسوشیتدپرس خبر محرومیت آنها را از گزارش یک بازی در رقابت‌های بسکتبال حرفه‌ای آمریکا اعلام کرد.

رالف لولر و مایکل اسمیت همان دو تحلیلگری هستند که ضمن ملاقات با حدادی از اتفاقاتی که باعث محرومیت‌شان شده بود اظهار تأسف کردند.

تنها لژیونر حال حاضر ایران، اگرچه هم‌اکنون نیمکت‌نشینی‌اش در ممفیس روند صعودی گرفته و مدعی است با وجود آمادگی‌اش از حضور در میدان محروم است اما همچنان مصمم و با انگیزه به تمرینات مستمرش ادامه می‌دهد تا در آینده‌ای خیلی نزدیک خود را به این مربی نیز ثابت کند و در جام جهانی ترکیه هم با پیراهن ملی‌اش شایستگی‌هایش را دوباره به رخ بکشد.

اگرچه اینگونه هم شد و با به میدان رفتن حامد در یکی از روزهای فصل NBA در دیدار با لس‌آنجلس و عملکرد موفقش تحسین لیونل هالینز را برانگیخت به‌طوری که بالاخره سرمربی ممفیس پس از مدت‌ها گفت که می‌خواهد به حامد فرصت دهد، چرا که او بیش از انتظارش کار کرده و مزد تلاش‌هایش را گرفته است. با این شرایط بود که همه نفس عمیقی کشیدند و نگرانی‌هایشان تبدیل به امیدی شد که امیدوارتر از همیشه به حامد دل بستند.

ارزشمندترین بازیکن فیبا آسیا در چین که ایران را به دومین قهرمانی متوالی خود در جام ملت‌های آسیا رساند، قرار است تیم ملی بسکتبال ایران را در رقابت‌های جام جهانی ترکیه همراهی کند.

حدادی قصد دارد بازی خوبی را در جام جهانی انجام دهد، ضمن اینکه می‌داند شاید صعود نکنند اما می‌خواهد همه تلاشش را بکند تا این اتفاق روی دهد.
حدادی که به اهمیت بازی مقابل بهترین‌های جهان اشاره می‌کند، می‌گوید: «به عملکرد خوب تیم ایران مقابل آمریکا امیدوارم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016