یکشنبه 8 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری فيزيکی رجب زاده و بوناچيچ در تمرينات روز گذشته مس کرمان، ايلنا

مهدی رجب زاده و لوکا بوناچيچ، مهاجم و مربی تيم فوتبال مس کرمان، در آستانه ديدار حساس اين تيم مقابل السد قطر در چارچوب رقابت های ليگ قهرمانان آسيا با يکديگر به زد و خورد پرداختند.


ايلنا: مهدی رجب زاده و لوکا بوناچيچ، مهاجم و مربی تيم فوتبال مس کرمان، در آستانه ديدار حساس اين تيم مقابل السد قطر در چارچوب رقابت های ليگ قهرمانان آسيا با يکديگر به زد و خورد پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا،تمرينات تيم فوتبال مس کرمان روز شنبه با درگيری فيزيکی رجب زاده و بوناچيچ به آشوب کشيده شد. در حين تمرينات مربی تيم مس نکاتی را به مهاجم اين تيم گوشزد کرد که اين امر به مذاق اين بازيکن خوش نيامد و به درگيری لفظی بين اين دو انجاميد. اما اين پايان ماجرا نبود و رجب زاده به لوکا بوناچيچ حمله و ضربه ای را به سينه او وارد کرد که اگر وساطت کادر فنی و بازيکنان نبود اتفاقات تلخ ديگری رخ می داد.
پس از اين درگيری لوکا بوناچيچ به حالت قهر تمرينات تيم را ترک کرد و وساطت مديرعامل و ساير مسئولان نيز در بازگشت او چاره ساز نبود تا حواشی اين تيم قبل از بازی برگشت مقابل السد به اوج خود برسد. لوکا بوناچيچ اعلام کرده که با اين شرايط حاضر به ادامه همکاری با اين تيم نيست.
اين اتفاقات در حالی روی می دهد که فراز فاطمی هم پس از اينکه متوجه شد در فهرست نفرات مس مقابل السد قرار ندارد، به حالت قهر از اين تيم جدا شده است.
فتح الله نژادزمانی، مديرعامل مس کرمان، ضمن تاييد درگيری بازيکن و مربی تيم، گفت: اينگونه برخوردها معمولا در تمرينات رخ می دهد با اين حال ما تمام تلاش خود را به کار بسته ايم تا قضيه را فيصله دهيم. رجب زاده و فاطمی بازيکنان با اخلاقی هستند و تا به حال دچار چنين مشکلاتی نشده اند. البته لوکا مربی بسيار منضبطی است و شايد همين امر سبب اين درگيری شده باشد. با اين حال ما ريش گرو گذاشته ايم و قرار است عصر امروز طرفين را آشتی دهيم تا در آستانه بازی با السد، تيممان ضربه نخورد. مس هنوز بخت صعود از اين گروه را دارد.
تيم های فوتبال مس کرمان و السد قطر روز سه شنبه در ورزشگاه شهيد باهنر شهر کرمان مقابل يکديگر صف آرايی خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016