سه شنبه 10 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسکولاری ايرانی ها را فريب داد؛ ريوالدو در ترکيب بنيادکار به ميدان می‎رود، مهر

در شرايطی که سرمربی تيم فوتبال بنيادکار از غيبت ريوالدو در ديدار امروز برابر ذوب‌آهن خبر داده بود، اين بازيکن در ترکيب اصلی تيمش قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از تاشکند، تيم های فوتبال ذوب آهن و بنيادکار از ساعت ۱۵:۴۵ دقيقه امروز به وقت تهران وارد زمين چمن ورزشگاه جار شده اند تا خود را برای ديدار ساعت ۱۶:۳۰ دقيقه گرم کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در حالی که فيليپه اسکولاری روز گذشته و در نشست خبری اين ديدار اعلام کرده بود ريوالدو به دليل مصدوميت نمی تواند تيمش را در اين ديدار همراهی کند، اين بازيکن کهنه کار برزيلی در ترکيب اصلی بنيادکار وارد زمين شده است و خود را برای اين بازی گرم می کند.

* در حالی که کمتر از ۳۰ دقيقه به شروع اين بازی باقی مانده است هنوز ظرفيت ورزشگاه ۱۰ هزار نفری جار تمکيل نشده و تعداد کمی تماشاگر در ورزشگاه حضور دارد.

* خيابانهای اطراف ورزشگاه جار که در روزهای عادی ترافيکی ندارد، دقايقی قبل از شروع بازی حجم سنگينی از ترافيک را شاهد است. تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* ورزشگاه جار به دليل ساختار جغرافيايی و فيزيکی شباهت های نزديکی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان دارد. ضلع شمالی و جنوبی اين ورزشگاه سکو ندارد و مانند ورزشگاه فولادشهر با تپه های چمنی پذيرای تماشاگران است.

* جايگاه شماره ۶ ورزشگاه جار در اختيار تماشاگران تيم فوتبال ذوب آهن قرار گرفته است.

* قرار است کشاور سفير ايران در تاشکند به همراه ۲۰۰ تماشاگر ايرانی برای تماشای اين ديدار به ورزشگاه بيايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016