شنبه 21 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اکران مجدد سريال تکراری و خسته‌کننده فوتبال؛ اريکسون زير نظر قطبی! مهر

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: فوتبال ايران در شرايطی سال ۸۹ را با موفقيت نسبی نمايندگانش در ليگ قهرمانان آسيا آغاز کرد که کناره گيری پيروانی از تيم اميد و اختلاف افشين قطبی با فدراسيون، نويد روزهای پرتلاطم و البته خسته‌کننده و کاملا تکراری را برای اين رشته پرطرفدار می‌دهد.
به گزارش خبرنگار مهر، ابتدای سال جديد برای فوتبال ايران با کسب نتايجی قابل قبول و تا حدودی اميدوار کننده برای چهارنمانيده فوتبال ايران در هشتمين دوره رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا آغاز شد اما در رده ملی فوتبال کشورمان روزهای ناآرام خود را آغاز کرد تا بازهم علاقمندان به اين رشته پرطرفدار منتظر شنيدن اخبار ضد و نقيض از سوی مسئولان باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پس از آنکه تيم ملی با هدايت افشين قطبی به رقابتهای جام ملتهای آسيا راه يافت و در شرايطی که همه منتظر بودند تا وی با قدرت کارش را برای حضور مقتدرانه در جام ملتها آغاز کند، خبر مذاکره مهدی تاج با برخی مربيان ترک - از جمله فاتح تريم - منتشر شد تا فوتبال ايران سال ۸۸ را با انتشار اين خبر به پايان برساند.

در شرايطی که علی کفاشيان قبل از پايان سال گذشته اين تغييرات را تکذيب و بر ادامه حضور افشين قطبی در راس کادر فنی تيم ملی تاکيد کرد، در ابتدای سال ۸۹ اما اتفاقات جديدتری رخ داد و خود کفاشيان نيز ناچار شد مذاکره با مربيان مطرح خارجی را تاييد کند.

اين اتفاقات در شرايطی رخ داد که افشين قطبی در تعطيلات به سر می برد و ناچار شد در نامه ای به رئيس فدراسيون فوتبال خواستار مشخص شدن وضعيت خود شود. قطبی در اين نامه که از هلند برای علی کفاشيان ارسال کرده بود از رئيس فدراسيون خواست به طور شفاف در اين مورد اطلاع رسانی کند.

کفاشيان نيز که همواره بر حمايت از قطبی تاکيد کرده بود بازهم اصرار داشت که وی به عنوان سرمربی تيم ملی به کارش ادامه خواهد داد اما مهدی تاج که مسئوليت مديريت کميته تيم های ملی را نيز به روسای کميته ها واگذار کرده بود، اين بار مطمئن و محکم تر از قبل اعلام کرد اين فدراسيون برای سرمربيگری تيم ملی با گزينه های زيادی از جمله فاتح تريم ، اريکسون و حتی رودگوليت مذاکره کرده است.

علی کفاشيان جمعه شب و در آخرين اظهار نظر خود در مورد وضعيت همکاری فدراسيون فوتبال با افشين قطبی گفت: قرارداد آقای قطبی تا جام ملت‌های آسيا معتبر است و ايشان تا اين زمان در تيم ملی می‌مانند و ما از او حمايت خواهيم کرد.

رئيس فدراسيون فوتبال ادامه داد: طبق قراردادی که با آقای قطبی امضا کرده‌ايم اضافه شدن هر فردی به عنوان دستيار يا مديرفنی بايد زيرنظر ايشان انجام بشود.

علی کفاشيان که هنوز شوخ طبعی های خاص خودش را از ياد نبرده است در ادامه اين موضوع حرف جالبی زد: آقای اريکسون و امثال او بايد در صورت توافق ما زيرنظر آقای قطبی کار کنند!

به نظر می رسد اتفاقاتی که طی روزهای گذشته در فدراسيون فوتبال رخ داده است و اتفاقات عجيب و دور از ذهنی که در ليگ برتر رخ می دهد، آغازگر سريالی تکراری و خسته کننده است که در سالهای اخير بارها علاقمندان به فوتبال شاهد آن بوده اند و حالا دوباره بايد منتظر مطرح شدن نام های جديد برای هدايت تيم ملی ايران باشند.

به اين مجموعه بايد انتخاب سرمربی تيم فوتبال اميد پس از کناره گيری غلامحسين پيروانی را نيز اضافه کرد که قطعا ماجرای خاص خودش را دارد و تا هفته ها سوژه اول رسانه های ورزشی خواهد بود.

حال سوال اين است که با اين شرايط آيا فوتبال ايران که نزديک به چهار دهه است رنگ قهرمانی در جام ملتهای آسيا را نديده است، می تواند در جام ملتهای ۲۰۱۱ قطر عنوان قهرمانی را از آن خود کند؟!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016