شنبه 21 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گفت‌وگو با علی دايی: بازی با تراکتورسازی سخت ترين بازی فصل ما خواهد بود، بازی نکردن کريم باقری برابر تراکتور شايعه است، ايسنا

ـ قهرمان شويم تغييرات تيم خيلی اندک خواهد بود

علی دايی گفت: با توجه به شرايط محيطی کار سختی برابر تراکتورسازی پيش رو داريم.
به گزارش ايسنا، سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگويی با سايت رسمی باشگاه پرسپوليس به سوالات پاسخ داده است:

*علت لغو اردوی کردان چه بود؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




البته تاکيد کنم ما برنامه صددرصدی هم برای اين اردو نداشتيم که بخواهيم آن را لغو کنيم. تنها مشغول بررسی بهترين گزينه ها بوديم و در اين ميان پس از مشورت های صورت گرفته صلاح دانستيم برنامه تمرينات را در تهران دنبال کنيم. البته با بازيکنان هم در اين رابطه صحبت کرديم که آنها هم تمايل به ادامه تمرينات در تهران داشتند.

*تعداد زياد مصدومان پرسپوليس، شما را برای بازی مقابل تراکتورسازی نگران نمی کند؟
خير، چند بازيکن مصدوم داريم که به اميد خدا تا پبش از ديدار با تراکتور به مرز آمادگی می رسند. به هر حال مصدوميت هم جزئی از فوتبال است و ما کار خودمان را پبش می بريم.

*فوتبال دوستان آذری علاقه خاصی به شما دارند، آيا اين موضوع کمکی برای شما در ديدار مقابل تراکتورسازی خواهد بود؟
مطمئن باشيد تبريزی ها بيشتر از علی دايی تراکتور سازی را دوست دارند و به طور حتم برای حمايت از تيم‌شان به ورزشگاه خواهند آمد. با توجه به شرايط محيطی کار سختی پيش رو داريم و اين سخت ترين بازی فصل ما خواهد بود.

*بازی برابر پتروشيمی تبريز در جام حذفی کمکی کرد تا با جو ورزشگاه تبريز بيشتر آماده شويد؟
به طور حتم اين بازی کمک بزرگی برای ما بود با اينکه يک پنجم ورزشگاه هم پر نشده بود اما باز هم بچه با شرايط آنجا هماهنگ شدند و به اميد خدا تمام سعی‌مان در تبريز اين خواهد بود تا برابر تراکتورسازی بازی خوبی به نمايش بگذاريم.

*شايعه‌ای مطرح شده در مورد کريم باقری و اينکه وی در بازی برابر تراکتورسازی به ميدان نخواهد رفت، اين موضوع صحت دارد؟
اصلا و ابدا، اين حرف و حديث هايی است که تنها برخی رسانه ها به آن می پردازند. متاسفانه بعضی ها شب ها خواب می بينند و فردا صبح آن را در نشريه خود منعکس می کنند. کريم به خوبی مشغول تمرينات تيم است، اگر او نخواهد برابر تيم سابق‌اش بازی کند به عقيده او احترام می گذارم اما مطمئن هستم او آن قدر حرفه‌ای است که به قراردادش با پرسپوليس پايبند باشد و برای اين تيم بازی می کند. هر چند تا به حال کوچک ترين صحبتی درباره اين موضوع با من نداشته است.

*شايعاتی نيز درباره صحبت شما با برخی از بازيکنان برای فصل بعد مطرح است. اين موضوع از طرف شما تاييد می شود؟
همه اين نقل قول ها تنها صحبت های روزنامه ها و خبرگزاری هاست. متاسفانه بايد بگويم وقتی با هيچ کسی صحبتی نکرده‌ام از قول من مصاحبه اختصاصی چاپ می کنند، حتی يکی از مجلات خانواده که اسم‌اش را هم تا به حال نشنيده‌‍‌ام از من چهار صفحه مصاحبه اختصاصی چاپ کرده است. من به بازيکنان‌ام هم گفته ام همه چيز دست خودشان است. به اميد خدا اگر در ليگ نتايج خوبی بگيريم و در جام حذفی هم قهرمان شويم مطمئن باشيد تغييرات تيم خيلی اندک خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016