یکشنبه 22 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: قطعا قطبی تا پايان جام ملت‌ها سرمربی است، نتوانستيم شرايط فاتح تريم را فراهم کنيم، ايسنا

علی سعيدلو در نشستی با علی کفاشيان با تاکيد بر سامان يافتن شرايط کنونی فوتبال ايران، دقت نظر فدراسيون در برگزاری ديدارهای پايانی ليگ برتر، دسته يک و هم‌چنين تعيين تکليف کادر‌های فنی فوتبال ملی را خواستار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال که به ديدار رييس سازمان تربيت بدنی رفته بود، گزارشی از شرايط کنونی فوتبال ايران را به سعيدلو ارائه کرد. رئيس سازمان تربيت بدنی در اين نشست بر تاکيد بر مشخص شدن سرنوشت سرمربی تيم ملی اميد ايران و حمايت از غلامحسين پيروانی خواستار بازگشت او به تيم اميد شد. سعيدلو با اشاره به نزديک بودن رقابت‌های آسيايی گوانگجو تاکيد کرد که هر چه سريعتر تکليف مربيگری اين تيم مشخص شود.

وی با ابراز نگرانی از شرايط فوتبال ملی و بحث‌های مربوط به تغيير کادر فنی تيم بزرگسالان به کفاشيان اعلام کرد که بايد هرچه سريعتر وضعيت نابسامان تيم‌های ملی روشن شود تا در فرصت باقی‌مانده به جام ملت‌ها و بازی‌های آسيايی گوانگجو آسيبی به فوتبال ملی وارد نشود.


سعيدلو همچنين با ابراز نگرانی از حاشيه‌های هفته‌های پايانی ليگ فوتبال کشور خطاب به کفاشيان تاکيد کرد که نسبت به اين اتفاقات دقت نظر بيشتری لحاظ شود تا فوتبال باشگاهی ايران نيز در هفته‌های آخر با کمترين حاشيه به پايان برسد. وی خواستار دقت عمل فدراسيون فوتبال در اين باره شد.

به گزارش ايسنا؛ در ادامه اين نشست نيز کفاشيان با اشاره به وضعيت تيم ملی اميد ايران گفت: پيروانی در شرايطی خودش تيم را ترک کرد. ما درخواست کرديم که او برگردد. آمادگی آن را هم داشتيم که در مورد مشکلات مذاکرات بيشتری صورت گيرد، اما ظاهرا او تمايلی برای حضور مجدد در تيم اميد ندارد. با توجه به مشکلاتی که او در سال گذشته برای پيروانی به وجود آمده به نظر می‌رسد که او بازنخواهد گشت.

وی افزود: به نظر می‌رسد که پيروانی به تيم اميد بازنگردد و با توجه به اين شرايط پيش‌بينی‌های لازم را انجام داده‌ايم و با مربيانی که مدنظر داريم مذاکراتی را انجام داده و خواهيم داد.

کفاشيان هم‌چنين با اشاره به وضعيت تيم ملی بزرگسالان يادآور شد: نشستی با افشين قطبی برگزار شده که طی آن فدراسيون فوتبال از قطبی حمايت کامل کرده و به او اطمينان کامل داده‌ايم که تا جام ملت‌های ۲۰۱۱ وی سرمربی تيم ملی ايران خواهد بود و پس از آن نيز با بررسی عملکرد کادرفنی در مورد آينده آن تصميم خواهيم گرفت.

رييس فدراسيون فوتبال با بيان اينکه در نشست خبری و در آينده نزديک موضوعات مربوط به تيم ملی بزرگسالان مورد بحث قرار خواهد گرفت، افزود: ما مربيانی را برای تيم بزرگسالان مدنظر داشتيم اما تنها با "فاتح تريم" مذاکره داشتيم که فدراسيون نتوانست شرايط او فراهم کند. تاکيد می‌کنم که به جز "تريم" با مربی ديگری مذاکره‌ای انجام نشده است.

علی کفاشيان، همچنين در پاسخ به سوال ايسنا و در مورد اظهارات اخير رييس کميته داوران و مبنی بر اينکه اگر فدراسيون فوتبال از اين کميته در مقابل هجمه‌های اخير حمايت نکند، استعفا خواهد کرد؟ گفت: قبول دارم. در اين مدت تمام حمله‌ها به کميته داوران بوده است قرار بود جلسه‌ای با عنايت داشته باشيم که به دليل سفر خارجی‌اش به تاخير افتاد، اما در يک نشست قطعا مشکلات کميته داوران بررسی و رفع خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016