سه شنبه 24 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرفاوی قبل از ديدار با الاهلی: فعلا به مرحله بعد فکر نمی‌کنم، در بهترين شرايط برای پيروزی می‌جنگيم، مهر

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران با بيان اينکه به حريف مرحله بعد اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا فکر نمی‌کند گفت: در ديدار با الاهلی به دنبال کسب سه امتياز هستيم و شرايط خوبی داريم.
به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی صبح امروز در نشست خبری قبل از ديدار برابر الاهلی عربستان که در محل هتل اوين تهران برگزار شد ضمن بيان اين مطلب افزود: پس از شکستی که برابر صبای قم داشتيم تمرينات ويژه و منظمی را در دستور کار قرار داديم و در بهترين شرايط بازيکنانمان به مصاف الاهلی می رويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی از اين بازی به عنوان ديداری سخت و دشوار ياد کرد و خاطرنشان کرد: هر دو تيم از شانس های صعود به مرحله بعد هستند و به همين دليل برای کسب پيروزی به ميدان می روند. اما ما با توجه به استفاده از اميتاز ميزبانی تلاش می کنيم با حمايت تماشاگرانمان به سه امتياز اين بازی دست پيدا کنيم.

مرفاوی در مورد احتمال حضور جباری و کوشکی در ترکيب استقلال گفت: هر چند اين دو بازيکن از بند مصدوميت رها شده اند و با ما تمرين می کنند اما طبيعتا برای حضور در ميدان تصميم نهايی را ما می گيريم و با توجه به شرايط بازی مردانم را انتخاب می کنم.

سرمربی تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه در اين بازی هر تيمی بهتر کار کند پيروز می شود، افزود: فعلا به حريف مرحله بعد فکر نمی کنيم و ابتدا به دنبال کسب پيروزی در بازيهای باقی مانده مرحله مقدماتی هستيم و اميدواريم بتوانيم به عنوان تيم اول راهی مرحله بعد شويم.

ديدار تيم های فوتبال استقلال و الاهلی عربستان در هفته پنجم هشتمين دوره رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016