چهارشنبه 25 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بوناچيچ پس از شکست مس کرمان: بازی ما مقابل الاهلی در سطح آسيا نبود، ايلنا

سرمربی تيم فوتبال مس کرمان پس ازمسابقه اين تيم مقابل الاهلی امارات در مسابقات مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسياگفت:بازی ما در سطح استاندارد مسابقات آسيايی نبود. شبيه يک ديدار دوستانه بازی کرديم و از بازيکنانم نااميد شدم.


لوکا بوناچيچ افزود:بازيکنان ما در حد انتظار ظاهر نشدند و مثل توريست هايی بودند که به تعطيلات رفته اند.
به گزارش ايلنا،سرمربی تيم مس کرمان بعد ازاين بازی گفت: بازی ما در سطح استاندارد مسابقات آسيايی نبود. شبيه يک ديدار دوستانه بازی کرديم. از بازيکنانم نااميد شدم. دو بار سابقه حضور در ليگ قهرمانان باشگاه های اروپا را داشته ام و سپاهان را به فينال رساندم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين مربی کروات افزود: تيم الاهلی آنطور که می توانست بازی کرد. به اين تيم احترام می گذارم اما بازيکنان تيم من مثل توريست هايی بودند که به تعطيلات رفته اند. اولين گل را کدام تيم زد؟ و در مورد ضربه پنالتی، نمی دانم اصلا پنالتی بود يا نه. به هر حال به تيم الاهلی تبريک می گويم.
وی در ادامه از روحيه و به طور کل رفتار بازيکنان مس کرمان انتقاد کرد و اظهار داشت: آنها تمرينات را نمی پذيرند و هيچ نظمی وجود ندارد. وقتی من کاری را انجام می دهم، آنها به واسطه مسوولان باشگاه به من فشار می آورند. آيا طبيعی است که آنها چهار روز در هفته سر تمرينات حاضر نشوند و همه در باشگاه بگويند که بايد بازی کنند؟ خير. نتيجه اين نوع رفتار بازی ديشب است.
سرمربی مس کرمان تاکيد کرد: می دانم که الاهلی نمی تواند السد را شکست بدهد. ما پيش از اين شش امتياز داشتيم اما به خاطر اين از بازيکنانم عصبانی هستم که تمامی نکات تاکتيکی را در چند روز گذشته به آنها گفته ام ولی در نهايت مرا نااميد کردند.
در پايان مسابقات شب گذشته گروه چهارم، تيم الهلال عربستان پس از تساوی بدون گل مقابل السد قطر و با توجه به نتيجه ديدار مس کرمان مقابل الاهلی، به عنوان اولين تيم از منطقه غرب آسيا به مرحله يک هشتم نهايی صعود کرد.
در حال حاضر الهلال ۱۱ امتيازی است و تيم های السد و مس کرمان با چهار امتياز اختلاف در رده بعدی قرار دارد.
مس کرمان نيز شش امتيازی است و مکان سوم گروه را به خود اختصاص داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016