پنجشنبه 26 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیر آخر صعود استقلال بر قلب الاهلی نشست - جشن صعود آبی در آزادی، مهر

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر الاهلی عربستان در هفته پنجم هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر صعود خود به مرحله دوم این رقابتها را قطعی کرد تا نخستین تیم ایرانی باشد که به مرحله حذفی این لیگ آسیایی صعود می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:30 دقیقه امروز دو تیم استقلال تهران و الاهلی عربستان به قضاوت "سان بائو جی" از چین و در حضور نزدیک به 65 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان صمد مرفاوی با نتیجه 2 بر یک برابر حریف خود به پیروزی رسیدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در شروع این دیدار استقلال بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد و با حمایت هوادارانش توانست دروازه الاهلی را به خطر بیندازد و در دقیقه 25 توسط سیدمهدی سیدصالحی به گل برتری دست یافت.

این برتری دوام زیادی نداشت و در دقیقه 35 " ویکتور " از روی نقطه پنالتی و به دنبال خطای سیاوش اکبرپور روی مهاجم الاهلی دروازه استقلال را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در شرایطی که نیمه اول رو به پایان بود امیرحسین صادقی ضربه کرنز ارسالی جانوآریو را با ضربه سر به گل تبدیل کرد تا شاگردان صمد مرفاوی نیمه اول را با پیروزی 2 بر 1 به پایان برسانند.

در نیمه دوم تیم الاهلی فشار زیادی روی دروازه استقلال وارد کرد تا بتواند بازی را به تساوی بکشاند اما مقابل دفاع منسجم آبی پوشان راه به جایی نبرد.

در دقایق پایانی این دیدار آرش برهانی که به جای فرهاد مجیدی وارد میدان شده بود یک موقعیت تک به تک را از دست داد با این حال استقلال توانست در پایان با برتری 2 بر 1 صعود خود به مرحله دوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند.

استقلال با این پیروزی 11 امتیازی شد و صعودش به مرحله بعد را در فاصله یک هفته مانده تا پایان مرحله مقدماتی قطعی کرد.

جدول رده بندی گروه : 1- استقلال ایران 11 امتیاز 2- الغرافه قطر 7 امتیاز 3- الاهلی عربستان 6 امتیاز 4- الجزیره امارات 1 امتیاز

دیدار تیم های الغرافه قطر و الجزیره امارات امشب برگزار خواهد شد. استقلال در هفته آخر دور مقدماتی به مصاف تیم الجزیره امارات خواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016