سه شنبه 7 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان فوتبال آسيا: شکست سپاهان برابر العين امارات، پاختاکور صعود کرد، سپاهان در انتظار، مهر

ديدار تيم‌های فوتبال العين امارات و سپاهان ايران در مرحله گروهی رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا با پيروزی تيم العين همراه شد تا شانس شاگردان قلعه نويی برای صعود به مرحله حذفی اين مسابقات به اما و اگر کشيده شود.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه ديدارهای روز نخست از هفته ششم و پايانی ليگ قهرمانان آسيا امشب سه‌شنبه شب تيم‌های فوتبال العين امارات و سپاهان ايران برابر هم به ميدان رفتند که در پايان تيم العين با نتيجه ۲ بر صفر ميهمان خود سپاهان ايران را شکست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که در ورزشگاه خليفه بن زايد شهر العين امارات و با قضاوت "هيرويوشی تاکاياما" ژاپنی برگزار شد، خوزه ساند (۴۳-پنالتی و ۷۲) گل‌های برتری تيم العين را به ثمر رساند.

با اين نتيجه تيم سپاهان ايران با ۸ امتياز همچنان در رده دوم گروه باقی ماند و برای صعود به مرحله حذفی اين مسابقات بايد اميدوار باشد تيم پاختاکور ازبکستان در زمين تيم الشباب عربستان امتياز کسب کند تا به عنوان تيم دوم گروه راهی مرحله حذفی ليگ قهرمانان آسيا شود.

البته بازی رفت تيم‌های پاختاکور ازبکستان و الشباب عربستان در شهر تاشکند با برتری ۳ بر يک الشبابی‌ها همراه بود. تيم پاختاکور در حالی بايد در ديدار امشب برابر تيم الشباب که برای صعود تنها به پيروزی نياز دارد به ميدان برود که با شکست سپاهان، صعودش به مرحله بعدی اين مسابقات محرز شده است.

در حال حاضر در جدول رده بندی گروه C ليگ قهرمانان آسيا، تيم پاختاکور ازبکستان با يک بازی کمتر و ۹ امتياز راهی مرحله بعد اين مسابقات شد، تيم سپاهان با ۸ امتياز در رده دوم قرار دارد. الشباب عربستان با ۷ امتيار و يک بازی کمتر در رده سوم قرار گرفته و العين امارات هم با همين امتياز در رده چهارم ايستاده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016