چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان فوتبال آسيا: با پيروزی الشباب برابر پاختاکور، سپاهان حذف شد، ايسنا

با پيروزی الشباب عربستان برابر پاختاکور ازبکستان و باخت سپاهان ايران برابر العين امارات، نماينده ايران نتوانست راهی مرحله پلی‌آف رقابت‌های فوتبال ليگ قهرمانان آسيا شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سه‌شنبه شب آخرين هفته رقابت‌های مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا آغاز شد که از گروه سوم، سپاهان در امارات با نتيجه دو بر صفر برابر العين اين کشور شکست خورد تا برای مشخص شدن وضعيت‌اش منتظر نتيجه ديدار الشباب عربستان و پاختاکور ازبکستان باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




البته با ۹۰ دقيقه تماشای ديدار الشباب و پاختاکور روياهای مردان امير قلعه‌نويی از بين رفت چرا که تيم عربستانی با ارائه نمايشی برتر و در حالی که با نتيجه يک بر صفر از حريف خود عقب بود، توانست در نيمه دوم دو گل وارد دروازه پاختاکور کند تا ضمن حذف سپاهان، موجبات صعود خود به عنوان تيم نخست را هم فراهم کند.

با نتايجی که ديشب به دست آمد، الشباب عربستان با ۱۰ امتياز به عنوان تيم نخست از اين گروه صعود کرد و پاختاکور هم به عنوان تيم دوم راهی مرحله بعد شد و سپاهان با ۷ امتياز از دور مسابقات کنار رفت. در صورتی که استقلال ايران به عنوان تيم نخست جواز صعود از گروه نخست را کسب کند در مرحله يک هشتم، نماينده ايران ميزبان پاختاکور ازبکستان خواهد بود.

در شرايطی سپاهان از مسابقات کنار رفت که تيم‌های استقلال، ذوب‌آهن و مس توانستند جواز حضور در مرحله بعد را کسب کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016