سه شنبه 7 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان فوتبال آسيا: اميدهای مس با شکست الهلال زنده شد، چشم کرمان به نتيجه السد - الاهلی، مهر

تيم فوتبال مس کرمان با پيروزی برابر الهلال عربستان شانس خود برای صعود به مرحله حذفی ليگ قهرمانان آسيا را افزايش داد اما برای قطعی شدن صعودش بايد منتظر نتيجه ديدار تيم‌های السد قطر و الاهلی امارات بماند.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه ديدارهای روز نخست از هفته ششم و پايانی ليگ قهرمانان آسيا عصر امروز سه‌شنبه تيم‌های فوتبال مس ايران و الهلال عربستان برابر هم به ميدان رفتند که در نهايت نارنجی پوشان کرمانی با نتيجه ارزشمند ۳ بر يک برابر ميهمان قدرتمند خود به پيروزی دست يافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که در ورزشگاه باهنر کرمان و با قضاوت "ماساکی تاما" ژاپنی برگزار شد، ادينهو(۳)، پائولو زالترون(۷۹) و مهدی رجب زاده(۱+۹۰) برای مس کرمان گل زدند و عيسی منيامی(۵۱) تک گل الهلال را به ثمر رساند.

همچنين در جريان اين ديدار احمد الفرايدی در دقيقه ۸۹ به علت انجام حرکت غير ورزشی از زمين مسابقه اخراج شد. ميلاد فخرالدينی از مس و الدوساری از الهلال بازيکنان اخطاری اين ديدار بودند.

تيم مس کرمان که در دور رفت اين مسابقات با نتيجه ۳ بر يک مغلوب الهلال عربستان شده بود، با اين پيروزی ضمن گرفتن انتقام آن شکست، با ۹ امتياز به رده دوم جدول رده بندی گروه D صعود کرد ولی برای قطعی شدن شانس حضورش در مرحله حذفی ليگ قهرمانان آسيا بايد منتظر ديدار تيم‌های السد قطر و الاهلی امارات باشد که از دقايقی پيش در دوحه قطر آغاز شده است.

در صورتيکه در آن مسابقه الاهلی امارات بازی جوانمردانه را از خود ارائه داده و از حريف قطری امتياز بگيرد، تيم مس کرمان به عنوان تيم دوم اين گروه راهی مرحله بعد می شود اما در صورت پيروزی السد، اين تيم قطری با ۱۰ امتياز به عنوان تيم دوم گروه به مرحله حذفی ليگ قهرمانان آسيا صعود می کند.

در حال حاضر در جدول رده بندی اين گروه تيم الهلال عربستان با ۱۱ امتياز صدرنشين است و تيم‌های مس کرمان با ۹ امتياز، السد قطر با يک بازی کمتر و ۷ امتياز و الاهلی امارات با يک بازی کمتر و ۴ امتياز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016