سه شنبه 7 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری مردم با نيروی انتظامی در حاشيه ديدار مس کرمان - الهلال عربستان، مهر

کرمان - خبرگزاری مهر: استقبال تماشاگران از ديدار تيم های مس کرمان و الهلال عربستان به قدری بود که بيش از چهار هزار تماشاگر پشت درهای ورزشگاه ماندند.
به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، در اواسط نيمه اول بازی مس کرمان با الهلال عربستان و زمانی که تعداد زيادی از تماشاچيان پشت درهای بسته ورزشگاه منتظر اجازه ورود به ورزشگاه شهيد باهنر کرمان بودند پس از دقايق طولانی انتظار به سمت درهای ورزشگاه هجوم آوردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نيروی انتظامی نيز در پی اين رفتار تماشاچيان که اغلب بليط ورود به ورزشگاه را هم در دست داشتند با آنها به مقابله پرداخت و سعی در آرام کردن تماشاگران داشت که درگيری تماشاگران با نيروی انتظامی با دخالت مديرعامل باشگاه پايان يافت و تماشاگران به ورزشگاه راه يافتند.

سرهنگ عليرضا پريور معاون اجتماعی نيروی انتظامی کرمان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاييد اين درگيری گفت: ما انتظار چنين استقبالی از سوی تماشاگران را نداشتيم و چاره ای جز اين نداشتيم که از ورود بيش از ظرفيت تماشاگر به ورزشگاه جلوگيری کنيم.

وی ادامه داد: با توجه به تکميل شدن ظرفيت ورزشگاه حدود چهار هزار تماشاگر پشت درها مانده بودند که طبيعی بود با توجه به علاقه آنها برای حضور در داخل ورزشگاهاين درگيری ها بوجود بيايد.

سرهنگ پريور دستيگری تماشاگران را رد کرد و گفت: تعداد کمی از تماشاگران را در فاصله نزديکی از ورزشگاه پس از توصيه های لازم به منازلشان فرستاديم و کسی را دستگير نکرديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016