شنبه 18 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پس از شكست پرسپوليس برابر ابومسلم - دايي: بچه‌گانه گل خورديم و بد باختيم، فارس

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در ديدار با ابومسلم بد بازي كرديم، بد باختيم و بچه‌گانه گل خورديم.

به گزارش خبرگزاري فارس، علي دايي پس از شكست 3 بر يك برابر ابومسلم سقوط كرده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حرف خاصي در مورد اين بازي ندارم.امروز بد بازي كرديم، بچه‌گانه گل خورديم و بد باختيم. در نيمه اول مسابقه همه چيز را از دست داديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: چند مسابقه است كه خوب نتيجه نمي‌گيريم و خيلي وقت است احساس خطر مي‌كنيم و مشكل اصلي تيم بد بازي كردن است. من اين بهانه را قبول نمي‌كنم كه چون تيم به فينال جام حذفي صعود كرده است در ليگ بد بازي مي‌كند.
سرمربي پرسپوليس با اشاره به تغييرات تيم در فصل آينده گفت: تا قبل از اين مسابقه به فكر هيچ تغييري در تيم نبودم اما با بازي امروز به اين فكر افتاده‌ام كه بايد تغييرات زيادي در تيم انجام دهم و اگر در 3 ديدار پاياني فصل(دو ديدار رفت و برگشت فينال جام حذفي و يك بازي ليگ برتر) تيم خوب بازي نكند، تغييرات زيادي در پرسپوليس انجام خواهم داد.

وي با اشاره به شايعه‌هاي مطبوعات در مورد حضور برخي از بازيكنان در فهرست مازاد و تاثير رواني آن بر تيم گفت: نمي‌توانم بگويم اين شايعه‌ها بي‌تاثير بوده است؛ اما تا اين لحظه نه من با بازيكني مذاكره كرده‌ام و نه قراردادي امضا كرده‌ام.

دايي در مورد اينكه پرسپوليس با مربيگري كرانچار سوم جدول بود اما اكنون مقام چهارمي اين تيم هم در خطر است و خودش در ابتدا قول قهرماني اين تيم را داده بود گفت: هيچكس با اختلاف 15 امتيازي با سپاهان قول قهرماني نمي‌دهد. اكثر بازي‌هاي پرسپوليس در زمان مربيگري من در خارج از خانه بود اما كرانچار در خانه پرسپوليس را هدايت مي‌كرد.

وي در مورد تيم ابومسلم هم گفت: ابومسلم اگر از ابتداي فصل اينگونه بازي مي‌كرد اكنون جايگاه خوبي در ليگ برتر داشت.

سرمربي سابق تيم ملي در مورد طلبش از فدراسيون فوتبال گفت: اكنون هيچ شخصي در فدراسيون نيست كه طلبم را بدهد، پس بهتر است فقط در مورد اين بازي حرف بزنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016