شنبه 18 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاشيه‌نگاري فارس از ديدار استقلال و راه‌آهن - تنش‌هاي ميان سرمربي و كاپيتان، فارس

ديدار تيم‌هاي استقلال و راه‌آهن با حاشيه‌هايي همراه بود كه مهم‌ترين آن درگيري سرمربي و كاپيتان آبي‌ها بود.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، ديدار تيم‌هاي استقلال و راه‌آهن از هفته سي و سوم ليگ برتر در شرايطي برگزار شد كه كه دوم شدن آبي‌پوشان پايتخت به شكست پرسپوليس و ذوب آهن بستگي داشت.

حدود 10 هزار هوادار استقلال كه براي تيم خود به ورزشگاه آزادي آمده بودند، از ابتداي مسابقه پيگير نتايج ديدار اين تيم‌ها بودند. در لحظاتي كه ابومسلم به گل پيروزي رسيد، ورزشگاه خوشحال از شكست پرسپوليس و به دنبال نتيجه ديدار ذوب‌آهن بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از سويي، فرهاد مجيدي كه پيش از سفر به امارات با يك عكاس درگيري لفظي پيدا كرده بود، در ابتداي مسابقه او را غافلگير كرد. مجيدي با مشاهده وي كنار زمين، روي او را بوسيد.

ظاهراً اين پايان كار كاپيتان استقلال نبود چون در اواخر مسابقه و در حالي كه عقربه‌هاي ساعت دقيقه 76 بازي را نشان مي‌داد، اين بازيكن پس از، از دست دادن يك توپ، با اعتراض شديد سرمربي مواجه شد. مجيدي كه رابطه خوبش با صمد مرفاوي بر هيچكس پوشيده نمانده، در صدد پاسخ به سرمربي برآمد؛ تا جايي كه سرمربي تصميم گرفت او را تعويض كند.

در اين لحظات جو ورزشگاه كاملا عليه سرمربي استقلال بود. آنها كاپيتان تيم خود را با غيرت خطاب مي‌كردند تا اينكه در دقيقه 93 و روي اشتباه مدافع راه‌آهن، كاپيتان استقلال گل پيروزي‌اش را به ثمر رساند. در اين لحظات او كه توانسته بود در مقابل اعتراض مربي‌اش پاسخي كوبنده بدهد، پيراهن خود را از تن درآورد و به سمت تماشاگران رفت؛ اما باز هم اين پايان كار نبود.

وقتي يدالله جهانبازي سوت پايان بازي را به ثمر رساند، اين بازيكن بلافاصله و براي آنكه با صمد مرفاوي روبرو نشود، زمين را ترك كرد و به سمت رختكن دويد. هواداران خشمگين كه از اعتراض سرمربي به مجيدي ناراحت بودند، بارها و بارها عليه مرفاوي شعار دادند و خواستار جدايي او از اين تيم شدند.

در اين لحظات فرهاد مجيدي كه به سمت رختكن حركت مي‌كرد، از روي پله‌ها به زمين خورد؛ تا جايي كه چند نفر به او كمك كردند تا از روي زمين بلند شود.

اين بازيكن بلافاصله به داخل رختكن رفت و بدون گرفتن دوش، وسايل خود را جمع كرد تا از ورزشگاه خارج شود.

خبرنگاران كه منتظر شنيدن واكنش مجيدي پس از اعتراض مرفاوي بودند، مقابل رختكن منتظر شدند؛ اما اين بازيكن بلافاصله ورزشگاه را ترك كرد و كسي واكنشي از كاپيتان نديد.

در اين لحظات تماشاگران همچنان عليه مرفاوي شعار مي‌دادند و مي‌گفتند: "فرهاد جهاني شده، صمد فراري شده " اين اعتراضات زماني شدت بيشتري به خود گرفت كه مرفاوي مستقيما قصد ورود به سالن كنفرانس مطبوعاتي را داشت.
با شكست پرسپوليس و تساوي ذوب‌آهن، استقلال به جايگاه دوم در جدول رسيد اما هيچ كس در ورزشگاه آزادي به مسئله توجه نداشت و تنها حاشيه‌هاي اين ديدار بود كه براي حاضرين جلب توجه مي‌كرد. حاشيه‌هايي كه بيشتر به سرمربي و كاپيتان تيم استقلال مربوط مي‌شد.

بايد ديد صمد مرفاوي چه تصميمي در آينده در قبال اين بازيكن و كاپيتان تيمش خواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016