چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسابقه رفت پايانی جام حذفی فوتبال؛ پيروزی پرسپوليس در تبريز، راديو فردا

تيم پرسپوليس تهران با تک گل زودهنگام شيث رضايی مسابقه رفت پايانی جام حذفی فوتبال ايران را يک بر صفر در تبريز از گسترش فولاد اين شهر برد تا در مسابقه برگشت مطمئن به قهرمانی باشد.

با اين که پرسپوليس در پايان نيمه دوم نيز يک ضربه پنالتی را توسط محسن خليلی از دست داد و حامد رياحی، دروازه بان گسترش موفق به دفع آن شد، تيم ميزبان با يک بازی باروحيه و مصممانه بارها، به ويژه در نيمه دوم، تا آستانه گشودن دروازه حقيقی پيش رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ورزشگاه بزرگ، پرتماشاگر و پرشور تبريز شيث رضايی، مدافع پيشتاخته تيم تهرانی، در دقيقه ۱۳از مقابل دروازه توپ را باضربه روی پا به زير ديرک افقی کوبيد و شاهد چرخش آن به بدن دروازه بان و کمانه به درون دروازه بود.

تيم گسترش فولاد تبريز در هر دو نيمه، به ويژه نيمه دوم موقعيت های زيادی برای گلزنی داشت، که هربار به دليل بی دقتی و يا حضور به موقع مردان دفاعی پرسپوليس نتوانست از آنها تا مرز دستيابی به گل استفاده کند. اين در حالی بود که در مجموع شاگردان فرهاد کاظمی نمايشی بهتر از مردان علی دايی داشتند.

موقعيت خطای پنالتی در آخرين دقيقه وقت معمولی رخ داد تا پرسپوليس بيش از پيش مزه قهرمانی و حضور در ليگ قهرمانان آسيا در فصل آينده را حس کند، اما خليلی يک بار ديگر در ضربه پنالتی ناموفق نشان داد. شعبانی به دليل خطای پنالتی به دستور داور اخراج شد.

گسترش فولاد تبريز: حامد رياحی، احد شعبانی، علی انصاريان، ميثم حسينی، اميد نظامی‌پور (محسن دلير)، مرتضی قربانپور (حميدرضا ديوسالار) روح‌الله عبداللهی، عباس آقايی، سيلاس فيتوسا، ناصر آذرکيوان (ماکان دامبله) و رسول خطيبی (کاپيتان).

پرسپوليس: عليرضا حقيقی، محسن خليلی، ابراهيم شکوری (جلال اکبری)، شيث رضايی، سپهر حيدری، مهدی شيری عليرضا محمد، هوار ملامحمد (محمد منصوری)، حسين بادامکی، تياگو فراگو و حميد علی عسگری (مجتبی زارعی).
ديدار برگشت فينال جام حذفی روز سوم خرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

شکايت مهمان ويژه

ناصر حجازی، دروازه بان برتر تاريخ فوتبال ايران مهمان ويژه اين بازی بود و پيش از مسابقه از او تجليل شد.

ملی پوش پيشين تيم تاج وسرمربی پيشين تيم استقلال در جمع خبرنگاران راجع به هيات مديره فعلی باشگاه استقلال گفت:« آنان زير پای مرا خالی کردند و به خاطر اين عمل زشت آنها، هرگز حاضر به همکاری با آنها نخواهم بود. اعضای اين هيئت مديره بايد بدانند که کسی که مردمی است و در دل مردم جای گرفته است، حجازی است نه آنها. اين موضوع در زمان بيماری من به همگان ثابت شد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016