چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استيل آذين خواستار جذب فاتح تريم شد، ايسنا

تماس وزير ورزش ترکيه با تريم در حضور هدايتی

رئيس هيات مديره و مالک باشگاه استيل آذين در ديدار با وزير ورزش ترکيه خواهان تقويت همکاری های دو کشور در زمينه فوتبال شد.

به گزارش ايسنا، حسين هدايتی در نشست با فاروق نافذ اوزاک وزير ورزش ترکيه که در حضور سفير ترکيه برگزار شد گسترش همکاری های دوجانبه دو کشور در زمينه فوتبال را ضروری دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حسين هدايتی در اين نشست گفت: ما می توانيم در زمينه های مختلف از جمله استفاده از دانش و تجارب مربيان فوتبال ترکيه همچنين استفاده از توان بازيکنان بزرگ فوتبال اين کشور تعامل خوب و نزديکی داشته باشيم. برپايی مسابقات دوستانه تورنمنت های مشترک و اردوهای آماده سازی يکی از اهداف مورد نظر ما در تعامل با فوتبال ترکيه است.

فاروق نافذ اوزاک وزير ورزش ترکيه در پاسخ به درخواست رئيس هيات مديره باشگاه استيل آذين پيرامون استفاده از مربيان ترک در فوتبال ايران و خصوصا در اين باشگاه گفت: من با دنيزلی و تريم صحبت می کنم و اميدوارم يکی از اين مربيان با باشگاه استيل آذين همکاری داشته باشند.

اوزاک در همين نشست و در حضور هدايتی در تماس مستقيم با فاتح تريم از وی خواست با باشگاه استيل آذين در اين خصوص همکاری کند و در صورت امکان زمينه برای حضور تريم در فوتبال ايران و باشگاه استيل آذين فراهم شود.

وزير ورزش ترکيه جهت برپايی يک تورنمنت چهارجانبه فوتبال با حضور دو باشگاه ايرانی و دو باشگاه ترک اعلام موافقت کرد. برپايی اردوی آماده سازی در ترکيه از ديگر توافقات صورت گرفته در اين نشست بود. همچنين مقرر شد زمينه حضور بازيکنان بزرگ و ملی پوش فوتبال ترکيه در ايران فراهم شود و در مقابل باشگاههای ترک از توان ستاره های فوتبال ايران استفاده کنند. وزير ورزش ترکيه همکاری باشگاههای خصوصی ايران و ترکيه را ارزشمند توصيف کرد و اين اتفاق را عامل مهمی در پيشرفت فوتبال حرفه ای و خصوصی دانست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016