چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حذف استقلال از لیگ فوتبال قهرمانان آسیا، بی بی سی

از مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتبال قهرمانان آسیا، سه شنبه شب تیم های استقلال تهران و الشباب عربستان در ریاض به مصاف هم رفتند.

این دیدار پر افت و خیز، در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم میزبان خاتمه یافت. به این ترتیب، آبی های تهران از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خارج شدند.

استقلال نیمه اول این دیدار را ۲ - ۱ به سود خود خاتمه داد. ابتدا فیصل‌ سلطان در دقیقه ۲۲ برای الشباب گلزنی کرد اما دو دقیقه بعد، با خطای مدافعین تیم عربستانی روی فرهاد مجیدی، استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سیاوش اکبرپور توپ را به گوشه سمت چپ دروازه فرستاد تا دو تیم در عدد یک مساوی شوند. حسین کاظمی هافبک شماره ۴ استقلال نیز در دقیقه ۳۱ با حرکتی تکنیکی، گل دوم تیمش را وارد دروازه الشباب کرد.

در دقایق پایانی نیمه نخست، هر دو تیم چند فرصت گلزنی دیگر هم داشتند. محمد محمدی در یک صحنه مانع از به ثمر رسیدن گل دوم حریف شد. فرهاد مجیدی هم یک موقعیت گل را از دست داد.

در آغاز نیمه دوم، طارق طیب موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه بازی، هر دو تیم موقعیت های متعددی را روی دروازه رقیب خلق کردند. تعویض فابیو جان واریو هافبک میانی پر تلاش استقلال با مجتبی جباری، از نکات مهم نیمه دوم این دیدار بود.

در حالی که به نظر می رسید بازی به وقت اضافی کشیده شود، پس از آن که حسین کاظمی در گلزنی مجدد ناکام ماند، حسن بازیکن تازه وارد الشباب موقعیت خوبی را برای گیزانی مهیا کرد تا این بازیکن، گل برتری میزبان را به ثمر برساند.

در لحظات باقی مانده نیز ورود دیرهنگام آرش برهانی نتیجه ای برای استقلال در بر نداشت. سیاوش اکبرپور هم یک موقعیت مناسب دیگر را از دست داد. به این ترتیب، الشباب عربستان نیز مثل الغرافه قطر، از منطقه غرب آسیا به جمع ۸ تیم برتر قاره آسیا راه یافتند.

فردا چهارشنبه، تیم های ذوب آهن اصفهان و مس کرمان در اصفهان مقابل هم قرار می گیرند. به این ترتیب با حذف یک تیم ایرانی دیگر، تنها یک نماینده از فوتبال ایران به جمع هشت باشگاه برتر فوتبال آسیا خواهد رسید.

امشب همچنین دو بازی هم از منطقه شرق آسیا برگزار شد. نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است.

سونگ نام ایل هوا (کره جنوبی) ۳ گامبا اوزاکا (ژاپن) ۰

سوون بلووینگز (کره جنوبی)۲ بیجینگ گوان (چین)۰

الغرافه (قطر)۱ پاختاکور (ازبکستان)۰


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016