دوشنبه 27 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليست پرسپوليس در بازار نقل و انتقالات، سايت گل

نفراتي كه مدنظر دايي هستند شامل غلامرضا رضايي، محمد نوري، محمد خلعتبري، ميلاد زيندپور، آندو تيموريان، سيدجلال حسيني و دو، سه گزينه ديگر مثل ناصحي،‌ غلام‌نژاد، حسين كاظمي و اولادي هستند

سايت گل ـ حبيب كاشاني و علي دايي در حالي كه فينال جام حذفي را پيش رو دارند، به دنبال ساخت تيمي رويايي براي پرسپوليس هستند. تيمي كه از استخوان‌بندي نفرات مورد نظر دايي پيداست كه قرار است ضامن موفقيت اين تيم در مسابقات مختلف داخلي و خارجي باشد. ظاهراً‌ 9 بازيكن مورد نظر پرسپوليس هستند و دايي با اعتبار خود و با توجه به سابقه خوب كاشاني در پرداخت تعهدات مالي كاملا اميدوار است تا همه اين ستاره‌ها را به جمع خود اضافه كند. نفراتي كه مدنظر دايي هستند شامل غلامرضا رضايي، محمد نوري، محمد خلعتبري، ميلاد زيندپور، آندو تيموريان، سيدجلال حسيني و دو، سه گزينه ديگر مثل ناصحي،‌ غلام‌نژاد، حسين كاظمي و اولادي هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




غلام‌نژاد در ليست پرسپوليس نيست

هيچ مذاكره‌اي با مجيد غلام‌نژاد صورت نگرفته است. اگر چه غلام‌نژاد به واسطه اعتقادي كه دايي در زمان سرمربيگري در تيم ملي و سايپا به او داشت، شخصا بسيار علاقه‌مند است كه به جمع سرخ‌پوشان ملحق شود، اما هنوز مذاكره‌اي از سوي باشگاه با او صورت نگرفته! البته تعدادي از نزديكان دايي اين بازيكن را مدنظر دارند، اما مصدوميت‌هاي سنگين و پياپي او از يك طرف و حضور بازيكني چون عليرضا محمد احتمال حضور اين بازيكن را بسيار تقليل داده است.

دانشجويي تنها شرط بازگشت اولادي

قضيه حضور اولادي در تمرين پرسپوليس آن هم با تاج گل به قضيه طلبش از پرسپوليس از زمان مديريت‌هاي قبلي بود. كاشاني چون مي‌خواست در آن روز به محل تمرين برود، او را كه به باشگاه آمده بود با خود به زمين شركت واحد برد. همين! هيچكس متوجه نيست كه اين بازيكن سرباز است و هنوز 14 ماه ديگر از خدمت سربازي را پيش‌رو دارد. اگر چه اولادي در گفت‌وگو با كاشاني از او خواسته تا مشكل نظام وظيفه‌اش را حل كند، اما اين اتفاق نمي‌افتد. اگر قبول نداريد مشكل از ما نيست! او حالا تنها به شرطي مي‌تواند از ملوان جدا شود كه دانشجو شود و در پرسپوليس با ديگر تيم‌ها بازي كند.

حضور قطعي غلامرضا رضايي در پرسپوليس

كارش با پرسپوليس تمام شده و فصل آينده پيراهن پرسپوليس را به تن خواهد كرد. البته تا به اين جاي كار! او مي‌خواست در نيم فصل به پرسپوليس بيايد. مذاكره هم كرد، اما ليست پرسپوليس پر بود. او هم در همان مذاكرات به كاشاني وعده داد كه از ابتداي ليگ دهم به پرسپوليس خواهد آمد. همه چيز مهيا است. هم كاشاني و دايي او را مي‌خواهند، هم غلامرضا رضايي مي‌خواهد سرخپوش شود. پس كار را تمام شده بدانيد. اگر او به عنوان اولين خريد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات راهي هيات فوتبال تهران شود.

نوري بايد رضايت خانواده‌اش را جلب كند

مذاكرات به مراحل پايان خود رسيده و توافق كلي حاصل شده است. اگر اتفاق خاصي نيافتد، هافبك بازيساز صباي قم نيز فصل آينده پيراهن سرخ پرسپوليس را به تن خواهد كرد.فقط مي‌ماند يك مشكل كه آن هم به نارضايتي خانواده محمد نوري مربوط مي‌شود. دليلش بر ما پوشيده است. اما به نظر مي‌رسد خانواده محمد نوري چندان موافق حضور او در پرسپوليس نيستند. البته اين مشكل تا حد زيادي مرتفع شده و با پا در مياني كاشاني به احتمال بسيار زياد نوري هم در فصل نقل و انتقالات سرخپوش خواهد شد.

باشگاه پرسپوليس منتظر رقم مالي خلعتبري

مذاكراتي بصورت جسته و گريخته صورت گرفته اما هرگز مستقيم نبوده است. محمدرضا خلعتبري چند هفته قبل براي حضور در پرسپوليس رقم يك ميليارد تومان را پيشنهاد داده بود. اما مشكلات او با منصور ابراهيم‌زاده از يك سو و عدم توجه باشگاه به چنين رقمي باعث شد تا او كمي كوتاه بيايد.به نظر مي‌رسد خلعتبري تمايل چنداني به ادامه همكاري با ابراهيم‌زاده ندارد. اين را خود ابراهيم‌زاده نيز متوجه شده! از اين‌رو اين هافبك تكنيكي قرار است پس از پايان آخرين ديدار ذوب‌آهن مقابل ملوان سري هم به شوراي شهر تهران بزند. گفتني است كه خلعتبري از استيل‌آذين پيشنهاد 900 ميليون توماني دارد.

رقم ناصحي بالا است

رضا ناصحي، مدافع – هافبك چپ پاي ابومسلم كه با سقوط اين تيم به ليگ پايين‌تر، يك بازيكن دسته يكي محسوب مي‌شود، مذاكرات ابتدايي را با مسوولان باشگاه انجام داده است. البته از طريق مدير برنامه‌هايش، خبرهاي پشت‌پرده حاكي از رقم بالاي پيشنهادي او دارد. رقمي حدود 350 ميليون تومان. باشگاه نيز با اين رقم مخالفت كرده! قرار است ناصحي بعد از بررسي پيشنهاد رقم درخواستي باشگاه - 250 ميليون - نظر نهايي خود را تا اواخر هفته آينده اعلام كند.

زنيدپور نصف راه را آمده!

ميلاد زنيدپور يكي از گزينه‌هاي اصلي ليست علي دايي است. حتي شنيده مي‌شود او پس از حضور مدير برنامه‌هايش در شوراي شهر و گفت‌وگو با كاشاني، چند روز قبل هم در خارج از باشگاه و در حوالي ميرداماد (نام محل نزد ما امانت است) با دايي گفت‌وگويي رو در رو داشته است. اما مصاحبه‌هاي اخير او و اعلام رقم 600 تا 700 ميليوني براي حضور در پرسپوليس تا حدي كار را خراب كرده است.زنيدپور اگر مي‌خواهد در پرسپوليس بازي كند بايد سقف پيشنهادش را تا حدود 500 ميليون كاهش دهد وگرنه با مخالفت باشگاه روبه‌رو و مذاكراتش را با استقلال آغاز مي‌كند!

گفتني است كه او به موازات پرسپوليس با استقلال هم در حال مذاكره است.

سيدجلال بعد از بازي آخر جدي مي‌شود

مدافعي كه چند سال پيش مورد نظر علي پروين قرار داشت بعد از 6 سال تأخير، قرار است به پرسپوليس بيايد. البته مذاكرات در مرحله ابتدايي است. گويا مدير برنامه‌هاي اين بازيكن به كاشاني وعده داده كه او را به پرسپوليس مي‌آورد. با رقمي مناسب، خود سيد جلال فعلا مذاكره مستقيمي با حبيب كاشاني نداشته. قرار است مذاكرات مستقيم بعد از ديدار پرسپوليس و سپاهان صورت گيرد. هر چند كه احتمال حضور اين مدافع در پرسپوليس بسيار ضعيف است.

آندو هم سرخپوش مي‌شود

آندرانيك تيموريان در يك قدمي پرسپوليس است. هافبك دفاعي ملي‌پوش فوتبال ايران كه حال و روز خوبي در فوتبال جزيره ندارد، شخصا با علي دايي در خصوص حضور در پرسپوليس بصورت تلفني صحبت كرده است. البته اين گفت‌وگو مربوط به چند هفته قبل است و تيموريان نيز تمايلي به افشاي آن ندارد. توافقات ابتدايي حاصل شده و آندو قرار است دو هفته بعد به صورت رو در رو با حاج حبيب و دايي صحبت كند.او را از همين حالا سرخپوش بدانيد. مگر اينكه استيل‌آذيني‌ها باز هم تصميم بگيرند، او را با رقمي عجيب و غريب جذب كرده و مانع از حضورش در پرسپوليس شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016