دوشنبه 4 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويي: هدف اصلي تكرار قهرماني است - هيچ وقت نخواسته‌ام با استقلال رودررو شوم، ايسنا


اميرقلعه نويي گفت: بازي ما در برابر راه‌آهن بازي هماهنگي ما محسوب مي‌شود.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در خصوص شرايط قهرماني دوره گذشته ليگ در آستانه شروع فصل جديد ليگ برتر اظهار كرد: خوشبختانه شرايط خوبي داريم و تنها مشكل ما در حال حاضر بازيكنان ملي‌پوش ما هستند كه به تازگي به ما ملحق شده‌اند.

قلعه‌نويي افزود: بازيكنان ملي‌پوش ما از نفرات اصلي‌مان هستند و در حال حاضر بازي اول ما در ليگ برابر راه‌آهن، بازي هماهنگي بازيكنان ما محسوب مي‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قلعه نويي ادامه داد: عملكرد خوبي در فصل نقل و انتقالات داشتيم و جا دارد من همينجا از مسوولان و هيات مديره تيم به خاطر زحمات و تلاش‌هايشان تشكر مي‌كنيم.

سرمربي سپاهان در ارتباط با برنامه‌ زردپوشان اصفهان براي اين فصل ليگ برتر و اينكه آيا تيمش را مدعي قهرماني مي‌داند يا خير؟ تصريح كرد: با تيم خوبي كه جمع كرده‌ايم و بازيكنان جديدي كه به تيم اضافه شده‌اند پتانسيل اين را داريم كه يك فصل ديگر عنوان قهرماني ليگ را كسب كنيم و مطمئنا هدف اول ما تكرار قهرماني سال پيش است.

سرمربي سابق آبي پوشان پايتخت در خصوص صحبت‌هاي اخير علي فتح الله زاده سرپرست استقلال كه در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرده بود قلعه نويي ديگر امسال عليه استقلال موضع گيري نخواهد كرد، خاطرنشان كرد: اما البته ايشان از دوستان قديمي من هستند و جمع كردن تيمي مثل استقلال كنوني شان از درايت ايشان دارد. من هيچ وقت به دنبال موضع گيري عليه استقلال نبوده و نيستم، چرا كه 22 سال در اين تيم بوده‌ام و الان هم فقط به دنبال كار خودم هستم. متاسفانه مساله اين است كه وقتي يك نفر به تيمي مي‌رود و در آنجا موفق مي‌شود برخي مي‌خواهند براي او حاشيه درست كنند. در فصل قبل هم اگر صحبت‌هايي پيش مي‌آمد از طرف من نبود و من هيچ وقت نخواسته‌ام با استقلال رودررو شوم.

قلعه نويي در خصوص بازي اول سپاهان كه در زمين راه‌آهن برگزار مي‌شود، خاطرنشان كرد: به هر حال بازي سختي در زمين حريف در پيش داريم و بايد با قدرت براي كسب پيروزي به ميدان برويم تا بتوانيم شروع خوبي داشته باشيم.

قلعه نويي در مورد آمادگي بازيكنان تيمش و مصدومان احتمالي سپاهان در بازي برابر راه‌آهن نيز گفت: متاسفانه محروم نويدكيا مجددا مصدوم شده و به بازي اول ما نمي‌رسد. فابيو جانواريو نيز اين بازي را به علت مصدوميت از دست مي‌دهد.

قلعه نويي همچنين در ارتباط با وضعيت ابراهيم توره گفت: كميته انضباطي باشگاه تنبيهاتي براي توره در نظر گرفته اما اميدواريم ديگر از اين مشكلات در تيممان نداشته باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016