دوشنبه 27 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: با برد ليگ را تمام می‌کنيم، بازی با سپاهان را فدای فينال جام حذفی نخواهيم کرد، ايسنا

فردا کريم باقری و شايد هوار را نداشته باشيم


علی دايی گفت: به سپاهان و قلعه‌نويی برای قهرمانی در ليگ برتر تبريک می‌گويم اما پرسپوليس بايد جوابگوی هوادارانش باشد و با برد ليگ را تمام کند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس در آستانه بازی با تيم سپاهان اظهار کرد: تمرين دوشنبه (امروز) تيم ما آخرين تمرين قبل از پايان ليگ بود. بچه‌ها چه در اين تمرين و چه در تمرين‌های اين هفته خيلی خوب کار کردند و برای بازی با سپاهان از هر نظر آماده شدند. تيم ما تنها چند بازيکن مصدوم دارد که نمی‌توانيم از آنها در اين مسابقه استفاده کنيم. ميثاق معمارزاده، کريم باقری، اشپيتم آرفی و شايد هوار ملامحمد را نتوانيم مقابل سپاهان به ميدان بفرستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دايی گفت: شايد اين بازی از نظر وضعيت جدول چندان برای پرسپوليس تعيين کننده نباشد و به طور طبيعی نگاه ما به بازی سوم خرداد و فينال برگشت جام حذفی مقابل تيم گسترش فولاد تبريز باشد اما به هر حال ما می‌خواهيم ليگ را با پيروزی به پايان برسانيم لذا مصمم هستيم تا هر سه امتياز بازی پايانی را کسب کنيم. وقتی ما در استاديوم آزادی مقابل تماشاگران پرسپوليسی زيادی بازی می‌کنيم بايد جوابگوی آنها بوده و برايشان پيروزی بيافرينيم.

دايی درباره تقابلش با امير قلعه‌نويی سرمربی تيم سپاهان و حساسيت‌هايی که هميشه پيرامون بازی دو تيم پرسپوليس و سپاهان وجود داشته، گفت: سپاهان قهرمان ليگ است و برای ما تيم قابل احترامی خواهد بود. همچنين قهرمانی اين تيم در ليگ را به مسوولان سپاهان و امير قلعه‌نويی تبريک می‌گويم. سپاهان هميشه جزو بهترين تيم‌های ليگ بوده است. فوتبال همين است و هر سال ممکن است قهرمان تغيير کند. اين بازی از منظر تقابل من با قلعه‌نويی يا پرسپوليس با سپاهان حساسيتی ندارد. هر دو از تيم‌های خوب ليگ هستند و برای انجام يک بازی زيبا بدون هيچ حاشيه‌ای مقابل هم قرار می‌گيرند. من سعی می‌کنم از شايسته‌ترين بازيکنان پرسپوليس برای اين مسابقه استفاده کرده و حتی اين بازی را فدای فينال جام حذفی نکنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016